עזרה בחילוק המחיצות לדואל בוט
-
@הנני-העני לא . kali
-
@הנני-העני לא . kali
@הנני-העני אויש אין לי מספיק מקום ליצור מחיצה כזאת בדיסק אפשר להתקין על כונן e:?
-
@הנני-העני אויש אין לי מספיק מקום ליצור מחיצה כזאת בדיסק אפשר להתקין על כונן e:?
-
@noamicko123
בוס איז דוס?
על מה מדובר?
תמונה מסייר קבצים במטותא
נ.ב ניקוי קובצי זבל - מתי עשית לאחרונה?@הנני-העני כן זה כונן ssd m4 ויש בו רק 118 גיגה וכמעט כולם תפוסים

צד ימין... -
@הנני-העני כן זה כונן ssd m4 ויש בו רק 118 גיגה וכמעט כולם תפוסים

צד ימין... -
@noamicko123
לכאורה...
למה לא..
רק היזהר על המידע שיש שמה
אני ראה כונן ריק לגמרי (f)
למה לא עליו?@הנני-העני כונן f:?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות