בקשת עזרה - אין אפשרות להפעיל תכניות
-
היום בעת נסיון להפעיל תוכנות מתקבלת הודעה כזו:

לחילופין, בעת לחיצה ימנית על הסמל של התכנה לא מופיעה האפשרות 'הרץ' או 'הפעל'.כמו כן בנסיון הרצה מ'הפעלה' מתקבלת הודעה כזו:

או כזו:

אתמול התחברתי לאתר תכנות מפוצחות זה:
https://crackingpatching.com/
שאינני יודע אם הוא בטוח, והורדתי משם תכנית או פיצוח, כמדומני תכנית לשליפת אייקונים מתכניות, אולי וירוס משם גרם לכל זה?
בחפוש ברשת (חפשתי "לקובץ זה אין אפליקציה משויכת") הגעתי לפרוג, שם מוצגת בעיה דומה ופתרון שכרוך בהורדת 3 תכניות משם, אלא שאינני מנוי שם. מ"ה WIN10. בדקתי וירוסים.
אודה לכל מי שיוכל לסייע. -
היום בעת נסיון להפעיל תוכנות מתקבלת הודעה כזו:

לחילופין, בעת לחיצה ימנית על הסמל של התכנה לא מופיעה האפשרות 'הרץ' או 'הפעל'.כמו כן בנסיון הרצה מ'הפעלה' מתקבלת הודעה כזו:

או כזו:

אתמול התחברתי לאתר תכנות מפוצחות זה:
https://crackingpatching.com/
שאינני יודע אם הוא בטוח, והורדתי משם תכנית או פיצוח, כמדומני תכנית לשליפת אייקונים מתכניות, אולי וירוס משם גרם לכל זה?
בחפוש ברשת (חפשתי "לקובץ זה אין אפליקציה משויכת") הגעתי לפרוג, שם מוצגת בעיה דומה ופתרון שכרוך בהורדת 3 תכניות משם, אלא שאינני מנוי שם. מ"ה WIN10. בדקתי וירוסים.
אודה לכל מי שיוכל לסייע.@ידיד כפי הנראה התוכנה שהורדת גרמה לזה
תחפס פה את המדריך לתרגום תוכנות
אמור להיות שם פיתרון לבעיה -
היום בעת נסיון להפעיל תוכנות מתקבלת הודעה כזו:

לחילופין, בעת לחיצה ימנית על הסמל של התכנה לא מופיעה האפשרות 'הרץ' או 'הפעל'.כמו כן בנסיון הרצה מ'הפעלה' מתקבלת הודעה כזו:

או כזו:

אתמול התחברתי לאתר תכנות מפוצחות זה:
https://crackingpatching.com/
שאינני יודע אם הוא בטוח, והורדתי משם תכנית או פיצוח, כמדומני תכנית לשליפת אייקונים מתכניות, אולי וירוס משם גרם לכל זה?
בחפוש ברשת (חפשתי "לקובץ זה אין אפליקציה משויכת") הגעתי לפרוג, שם מוצגת בעיה דומה ופתרון שכרוך בהורדת 3 תכניות משם, אלא שאינני מנוי שם. מ"ה WIN10. בדקתי וירוסים.
אודה לכל מי שיוכל לסייע.@ידיד אולי בזה
https://mitmachim.top/post/238560
וכמובן זה
https://mitmachim.top/post/311844 -
היחיד שעזר לי לפני 10 ימים
קרדיט @יוסי-מחשבים
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1595783174036-exe_fix_w10.reg -
היחיד שעזר לי לפני 10 ימים
קרדיט @יוסי-מחשבים
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1595783174036-exe_fix_w10.reg
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות