יישומים לנוקיה 800
-
@מומחה-בלעזור לא.
רק מה שבחנות המובנית.
יש דרכים להתקין אפליקציות מבחוץ, שלא דרך החנות. אבל לא אפרט על זה, כי אז יוכלו לפרוץ את הכשר אורגינל. -
@yair אמר ביישומים לנוקיה 800:
י אז יוכלו לפרוץ את הכשר אורגינל
את מה שקוראים לו כשר אורגינל
למרות שממנו ועד כשר לגמריי הדרך רחוקה -
@שלומ אמר ביישומים לנוקיה 800:
את מה שקוראים לו כשר אורגינל
למרות שממנו ועד כשר לגמריי הדרך רחוקהאתה מתכוון שאין בכלל גרסה כשרה או שהתכוונת לגירסה מסוימת


-
@מוטי-ברנד @Yair מתכוון ל 2720 "הכשר אורגינל" של וועדת הרבנים
כמדומני שהם מאשרים רק מכשירים שאפשר לפרוץ אותם בקלות... -
@מוטי-ברנד @Yair מתכוון ל 2720 "הכשר אורגינל" של וועדת הרבנים
כמדומני שהם מאשרים רק מכשירים שאפשר לפרוץ אותם בקלות...@שלומ פחחח.
להתקין וואצאפ שם זה שניה...
ולא נפרט.@מומחה-בלעזור אמר ביישומים לנוקיה 800:
מה עם JAR/D
לא
@david123 אמר ביישומים לנוקיה 800:
בגירסא שלך יש חנות
נראה לי שיש את הkaiStore
-
@שלומ פחחח.
להתקין וואצאפ שם זה שניה...
ולא נפרט.@מומחה-בלעזור אמר ביישומים לנוקיה 800:
מה עם JAR/D
לא
@david123 אמר ביישומים לנוקיה 800:
בגירסא שלך יש חנות
נראה לי שיש את הkaiStore
@מישהו12 אמר ביישומים לנוקיה 800:
@שלומ פחחח.
להתקין וואצאפ שם זה שניה...
ולא נפרט.@מומחה-בלעזור אמר ביישומים לנוקיה 800:
מה עם JAR/D
לא
@david123 אמר ביישומים לנוקיה 800:
בגירסא שלך יש חנות
נראה לי שיש את הkaiStore
אבל איך מורידים באתר הזה?
-
@מישהו12 אמר ביישומים לנוקיה 800:
@שלומ פחחח.
להתקין וואצאפ שם זה שניה...
ולא נפרט.@מומחה-בלעזור אמר ביישומים לנוקיה 800:
מה עם JAR/D
לא
@david123 אמר ביישומים לנוקיה 800:
בגירסא שלך יש חנות
נראה לי שיש את הkaiStore
אבל איך מורידים באתר הזה?
@david123 אמר ביישומים לנוקיה 800:
@מישהו12 אמר ביישומים לנוקיה 800:
@שלומ פחחח.
להתקין וואצאפ שם זה שניה...
ולא נפרט.@מומחה-בלעזור אמר ביישומים לנוקיה 800:
מה עם JAR/D
לא
@david123 אמר ביישומים לנוקיה 800:
בגירסא שלך יש חנות
נראה לי שיש את הkaiStore
אבל איך מורידים באתר הזה?
מה?!
-
@david123 אמר ביישומים לנוקיה 800:
@מישהו12 אמר ביישומים לנוקיה 800:
@שלומ פחחח.
להתקין וואצאפ שם זה שניה...
ולא נפרט.@מומחה-בלעזור אמר ביישומים לנוקיה 800:
מה עם JAR/D
לא
@david123 אמר ביישומים לנוקיה 800:
בגירסא שלך יש חנות
נראה לי שיש את הkaiStore
אבל איך מורידים באתר הזה?
מה?!
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות