איך אני מחזיר את הלוגו של לנובו כשהמחשב עולה?
-
@שמח-לעזור תראה מחשבים של לנובו אני מכיר הרבה ואני יודע מה הוא מתכוון בלוגו שהוא רוצה ואני אומר לך שזה מה ש @פישל הביא
עד כאן דעתי בנושא
בהצלחה -
@tehila אמר באיך אני מחזיר את הלוגו של לנובו כשהמחשב עולה?:
@שמח-לעזור אם אתה לא בנטפרי אז תנסה עם התוכנה של @יוסי-מחשבים
זה עובד גם בנטפרי
@קינג-קומפיוטר מעניין שאצלי לא
-
@קינג-קומפיוטר מעניין שאצלי לא
-
@שמח-לעזור אני בנטפרי ולא עובדת לי התוכנה של לנובו
-
@קינג-קומפיוטר אמר באיך אני מחזיר את הלוגו של לנובו כשהמחשב עולה?:
@משהקפלן אמר באיך אני מחזיר את הלוגו של לנובו כשהמחשב עולה?:
@שמח-לעזור יתכן ששינית את סגנון המחיצות מGPT לMBR
מה הקשר??
@שמח-לעזור הסמל לא קשור למערכת הפעלה זה קשור לביוס
עשית איפוס לביוס או שהוצאת אולי את הבטריה של הביוס?למיטב זיכרוני במחשבי לנובו אין אופצייה לניטרול לוגו, תקן אותי אם אני טועה .
@צבי-מחשבים אמר באיך אני מחזיר את הלוגו של לנובו כשהמחשב עולה?:
למיטב זיכרוני במחשבי לנובו אין אופצייה לניטרול לוגו, תקן אותי אם אני טועה .
אתה טועה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
