מדריך|איך להגן על האפליקציה
-
.היכנסו לdata app בחרו את האפליקציות שברצונכם להגן עלהם עשו גזור נווטו לsastem app הדביקו והפעילו את המכשיר מחדש
היתרון שכשמאפסים את המכשיר האפליקציות לא נמחקות@צבי-התותח לבעלי מכשיר עם רוט ! תקן אותי אם אני טועה.
-
@צבי-התותח לבעלי מכשיר עם רוט ! תקן אותי אם אני טועה.
@דוד-חזן צודק
-
.היכנסו לdata app בחרו את האפליקציות שברצונכם להגן עלהם עשו גזור נווטו לsastem app הדביקו והפעילו את המכשיר מחדש
היתרון שכשמאפסים את המכשיר האפליקציות לא נמחקות@צבי-התותח יש פעמים שהעברה פוגמת את האפליקצייה וזה לא נפתח.
-
.היכנסו לdata app בחרו את האפליקציות שברצונכם להגן עלהם עשו גזור נווטו לsastem app הדביקו והפעילו את המכשיר מחדש
היתרון שכשמאפסים את המכשיר האפליקציות לא נמחקות@צבי-התותח אמר במדריך|איך להגן על האפליקציה:
היכנסו לdata/app בחרו את האפליקציות שברצונכם להגן עלהם עשו גזור נווטו system/app הדביקו והפעילו את המכשיר מחדש
היתרון שכשמאפסים את המכשיר האפליקציות לא נמחקות ואם מסירים את הרוט אי-אפשר למחוק אותם(תיקון)

-
@צבי-התותח אמר במדריך|איך להגן על האפליקציה:
היכנסו לdata/app בחרו את האפליקציות שברצונכם להגן עלהם עשו גזור נווטו system/app הדביקו והפעילו את המכשיר מחדש
היתרון שכשמאפסים את המכשיר האפליקציות לא נמחקות ואם מסירים את הרוט אי-אפשר למחוק אותם(תיקון)

@מנסה-להבין איך עושים שהנתונים של האפליקציה לא ימחקו אחרי איפוס??????
-
@מנסה-להבין איך עושים שהנתונים של האפליקציה לא ימחקו אחרי איפוס??????
@שימי-שימי כם אותי זה מעניין , תנסה לשים את הנתונים ב system/data/כמובן תעתיק את התיקיה שנמצאת data/data
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות