עזרה|שדרוג אנדרויד
-
אני רוצה לשדרג באמצעות רום כמו ש @הנני-העני העלה https://mitmachim.top/topic/22127/שדרוג-אנדרואיד-לגלקסי-מיני-2/1 אבלהוא כותב שם להכנס למצב. התושאשות ואין לי מושג איך עושים את זה
-
@הנני-העני אני רוצה לשדרג למיני 2gt-s 6500 מאנדרויד 2.3.6ל4. 42 זה בשני שהעלת
-
@הנני-העני אני רוצה לשדרג למיני 2gt-s 6500 מאנדרויד 2.3.6ל4. 42 זה בשני שהעלת
-
@הנני-העני יש לי מדריך את מה שהעלת שם רק הוא כותב להפליש שם zip והוא כותב שמפלישים באמצעות מקשה ווליום למעלה בית וכיבוי וזה לא עובד
-
@הנני-העני יש לי מדריך את מה שהעלת שם רק הוא כותב להפליש שם zip והוא כותב שמפלישים באמצעות מקשה ווליום למעלה בית וכיבוי וזה לא עובד
-
@הנני-העני אין לי twrp והקישור למדריך https://www.geekdashboard.com/android-4-2-2-jelly-bean-rom-on-samsung-galaxy-mini/
-
@הנני-העני אין לי twrp והקישור למדריך https://www.geekdashboard.com/android-4-2-2-jelly-bean-rom-on-samsung-galaxy-mini/
-
@הנני-העני מה לא הבנתי תפרט
-
@שמואל אולי תעזור לי במדריך הנ"ל הובא שם רום וכתוב שם להפליש וכמדומני שבשביל להמחיש צריך לצרוב באמצעות אודין twrp. מה שאין לי
תקן אותי אם אני טועה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות