ישומים בfirst pon w7
-
יש לנו את W7 אבל פעם אחת מישהו עשה שיחזור של הפלאפון ומאז אין לנו גם את הלוח שנה וה java
האם יש מקום להוריד את מה שאתה אומר ומשחקים נודה לך מאוד -
עשיתי מה שאמרת ובאמת הגעתי
אבל שהגעתי להתקנה הוא שולח אותי לקבצים וכנרה בגלל שעשו בטעות שחזור נמחק הקבצים של ההתקנה
השאלה האם אני יכול עם הכרטיס זיכרון או עם הבלוטוס לשלוח את הקובץ או הקבצים כדי להתקין דברים
ואם יש לך קבצים להביא -
@מוטי-זהב יש לי את ה-W8.
מתחת לסוללה יש מקום לכרטיס אבל הם שברו שם "שן" אחת כדי שלא יהיה מגע עם הכרטיס.
ודרך bluetooth הקובץ לא עובר..
יש לך איזה רעיון יצירתי? -
@מוטי-זהב יש לי את ה-W8.
מתחת לסוללה יש מקום לכרטיס אבל הם שברו שם "שן" אחת כדי שלא יהיה מגע עם הכרטיס.
ודרך bluetooth הקובץ לא עובר..
יש לך איזה רעיון יצירתי? -
@מוטי-זהב יש לי את ה-W8.
מתחת לסוללה יש מקום לכרטיס אבל הם שברו שם "שן" אחת כדי שלא יהיה מגע עם הכרטיס.
ודרך bluetooth הקובץ לא עובר..
יש לך איזה רעיון יצירתי?@hfreuvenbe אני לא בטוח שזה יצליח כי גם דרך הבלוטוס זה נחסם ובW7 זה כן עובר
-
@מתושלח חשבתי על זה... נראה אנסה משהו עדין (מחפש אורטודנט
) -
@hfreuvenbe אני לא בטוח שזה יצליח כי גם דרך הבלוטוס זה נחסם ובW7 זה כן עובר
@מוטי-זהב אמר בישומים בfirst pon w7:
@hfreuvenbe אני לא בטוח שזה יצליח כי גם דרך הבלוטוס זה נחסם ובW7 זה כן עובר
לדעתי הם חסמו רק את האפשרות של העברת קבצים דרך הבלוטוס, ולא מעבר לזה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות