למה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?
-
@שמח-לעזור אמר בלמה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?:
למה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?

הריבוע אמור להיות בצבע כחוללכאורה ב
קליק ימני על "מחשב זה">מאפיינים>הגדרות מערכת מתקדמות>מתקדם>הגדרות
שם שחקת עם משהו -
@שמח-לעזור אמר בלמה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?:
למה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?

הריבוע אמור להיות בצבע כחוללכאורה ב
קליק ימני על "מחשב זה">מאפיינים>הגדרות מערכת מתקדמות>מתקדם>הגדרות
שם שחקת עם משהו -
@שמח-לעזור אמר בלמה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?:
@פישל

מה עכשיו?זה לא קשור אצלי אותו דבר, אולי תנסה לעשות אישור ואז יחיל
לא יודע יותר -
@שמח-לעזור אמר בלמה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?:
@פישל

מה עכשיו?זה לא קשור אצלי אותו דבר, אולי תנסה לעשות אישור ואז יחיל
לא יודע יותר -
@שמח-לעזור אמר בלמה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?:
@פישל צודק זה עבד
אין צורך לתייג אותי פשוט סמן כנפתר וחלאס ותכתוב אם תרצה שעשיתי כך וכך ועזר...
-
@שמח-לעזור אמר בלמה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?:
@פישל צודק זה עבד
אין צורך לתייג אותי פשוט סמן כנפתר וחלאס ותכתוב אם תרצה שעשיתי כך וכך ועזר...
-
@שמח-לעזור אמר בלמה שאני מחזיק וגורר בשולחן עבודה אין ריבוע כחול?:
רק רציתי לידע
אז תיידע לכלל ללא תיוג אותי זה לא מעניין מצידי שתתקע

או שתיידע ככה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות