עזרה | אתחול לכרטיס זיכרון
-
@יאיר1997 אם כך אז צריך כנראה לעשות עם תוכנה חיצונית
או אם אין הרבה קבצים בכרטיס,פשוט להעביר את מה שיש בכרטיס למחשב
ואז למחוק גם את המחיצה בכחול
ולאחר שהכל יהיה שחור ליצור אותה מחדש -
@יאיר1997 כן בשמחה אני ירשום
אחרי שכל החומר מגובה
אתה לוחץ לחצן ימיני על המחיצה הכחולה, ואז מחיקת אמצעי אחסון
לאחר מכן כל הכונן יהיה בצבע שחורואז אתה לוחץ עליו לחצן ימיני, ויצירת אחסון חדש פשוט
ובחלון שיפתח , חוץ מהשם שאפשר לשנות, אתה יכול להשאיר הכל ככה ורק לעשות הבא הבא
אחרי שסימת תן לו כמה שניות שיצור את הכונן, ואז תוכל לסגור את הניהול דיסקים ולהחזיר את החומר לכונן -
@יאיר1997 כן בשמחה אני ירשום
אחרי שכל החומר מגובה
אתה לוחץ לחצן ימיני על המחיצה הכחולה, ואז מחיקת אמצעי אחסון
לאחר מכן כל הכונן יהיה בצבע שחורואז אתה לוחץ עליו לחצן ימיני, ויצירת אחסון חדש פשוט
ובחלון שיפתח , חוץ מהשם שאפשר לשנות, אתה יכול להשאיר הכל ככה ורק לעשות הבא הבא
אחרי שסימת תן לו כמה שניות שיצור את הכונן, ואז תוכל לסגור את הניהול דיסקים ולהחזיר את החומר לכונן -
@יאיר1997 כן בשמחה אני ירשום
אחרי שכל החומר מגובה
אתה לוחץ לחצן ימיני על המחיצה הכחולה, ואז מחיקת אמצעי אחסון
לאחר מכן כל הכונן יהיה בצבע שחורואז אתה לוחץ עליו לחצן ימיני, ויצירת אחסון חדש פשוט
ובחלון שיפתח , חוץ מהשם שאפשר לשנות, אתה יכול להשאיר הכל ככה ורק לעשות הבא הבא
אחרי שסימת תן לו כמה שניות שיצור את הכונן, ואז תוכל לסגור את הניהול דיסקים ולהחזיר את החומר לכונן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

כמה לכתוב פה? או שלא צריך לעשות שינויים?