בעיות במערכת הפעלה
-
יש לי מחשב עם וינדוס 10 שניסתי לתקן וכו' וגם לאפס את הוינדוס ולתקן וזה לא נתן לי.
האפשרות היחידה שנשאר זה או דרך שורות הפקודות או שלאפס את המחשב כולל הכל.
השאלה האם דרך שורות הפקודות ניתן למנוע את זה
אשמח לעזרה -
יש לי מחשב עם וינדוס 10 שניסתי לתקן וכו' וגם לאפס את הוינדוס ולתקן וזה לא נתן לי.
האפשרות היחידה שנשאר זה או דרך שורות הפקודות או שלאפס את המחשב כולל הכל.
השאלה האם דרך שורות הפקודות ניתן למנוע את זה
אשמח לעזרה@להיות-בשמחה אמר בבעיות במערכת הפעלה:
יש לי מחשב עם וינדוס 10 שניסתי לתקן וכו' וגם לאפס את הוינדוס ולתקן וזה לא נתן לי.
האפשרות היחידה שנשאר זה או דרך שורות הפקודות או שלאפס את המחשב כולל הכל.
השאלה האם דרך שורות הפקודות ניתן למנוע את זה
אשמח לעזרהזה לא ברור
-
יש לי מחשב עם וינדוס 10 שניסתי לתקן וכו' וגם לאפס את הוינדוס ולתקן וזה לא נתן לי.
האפשרות היחידה שנשאר זה או דרך שורות הפקודות או שלאפס את המחשב כולל הכל.
השאלה האם דרך שורות הפקודות ניתן למנוע את זה
אשמח לעזרה@להיות-בשמחה לא הבנתי מה הבעיה בסיסמה?
-
@להיות-בשמחה לא הבנתי מה הבעיה בסיסמה?
@שמח-לעזור זה מה שיש לי, מה לעשות?

-
@שמח-לעזור זה מה שיש לי, מה לעשות?

@להיות-בשמחה אמר בבעיות במערכת הפעלה:
@שמח-לעזור זה מה שיש לי, מה לעשות?

הכי מהר יהיה להתקין מחדש
יחסוך לך המון המון זמן -
@להיות-בשמחה אמר בבעיות במערכת הפעלה:
@שמח-לעזור זה מה שיש לי, מה לעשות?

הכי מהר יהיה להתקין מחדש
יחסוך לך המון המון זמן@a0533057932 מה הפרצדורה להתקין מחדש?
-
@a0533057932 מה הפרצדורה להתקין מחדש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות