מה זה מה שכתוב לי ב log שבראוטר ? dnsmasq-dhcp[188]:
-
השורה המלאה שכתובה לי בלוג זה : dnsmasq-dhcp[188]: DHCPINFORMATION-REQUEST(br0) 00:01:00:01:26: cd:24:94:44:37:e6:a4:95:30
וכל כמה שניות זה רושם את זה .. זה נראה כמו בקשת DHCP. מה זה אומר והאם זה בעייתי ואולי זה קשור לנפילת אינטרנט שקורת לי כל יום ? הנה תמונה :

-
השורה המלאה שכתובה לי בלוג זה : dnsmasq-dhcp[188]: DHCPINFORMATION-REQUEST(br0) 00:01:00:01:26: cd:24:94:44:37:e6:a4:95:30
וכל כמה שניות זה רושם את זה .. זה נראה כמו בקשת DHCP. מה זה אומר והאם זה בעייתי ואולי זה קשור לנפילת אינטרנט שקורת לי כל יום ? הנה תמונה :

@יצחק-נט אמר במה זה מה שכתוב לי ב log שבראוטר ? dnsmasq-dhcp[188]::
dnsmasq
https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/dnsmasq
https://en.wikipedia.org/wiki/Dnsmasq
יתכן שזה מה שנתקע אצלך ומצריך ריסט
-
@יצחק-נט אמר במה זה מה שכתוב לי ב log שבראוטר ? dnsmasq-dhcp[188]::
dnsmasq
https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/dnsmasq
https://en.wikipedia.org/wiki/Dnsmasq
יתכן שזה מה שנתקע אצלך ומצריך ריסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות