דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. idm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין

idm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
7 פוסטים 4 כותבים 207 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חוות דעת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    כל פעם שאני מעתיק מתוכנת אילוסטרטור לאינדיזיין נפתח לי חלון הזה. איך אני יכול להיפטר ממנו???
    צילום מסך 2021-04-23 042404.jpg

    הערשלהה פישלפ מוטי ברנדמ 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חוות דעת

      כל פעם שאני מעתיק מתוכנת אילוסטרטור לאינדיזיין נפתח לי חלון הזה. איך אני יכול להיפטר ממנו???
      צילום מסך 2021-04-23 042404.jpg

      הערשלהה מנותק
      הערשלהה מנותק
      הערשלה
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @חוות-דעת
      https://www.w3.org/
      ???
      מעניין...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ח חוות דעת

        כל פעם שאני מעתיק מתוכנת אילוסטרטור לאינדיזיין נפתח לי חלון הזה. איך אני יכול להיפטר ממנו???
        צילום מסך 2021-04-23 042404.jpg

        פישלפ מנותק
        פישלפ מנותק
        פישל
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @חוות-דעת אמר בidm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין:

        כל פעם שאני מעתיק מתוכנת אילוסטרטור לאינדיזיין נפתח לי חלון הזה. איך אני יכול להיפטר ממנו???
        צילום מסך 2021-04-23 042404.jpg

        נסה להוריד בהגדרות את שני הסימות של הקבצים SVG וXLINK

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חוות דעת

          כל פעם שאני מעתיק מתוכנת אילוסטרטור לאינדיזיין נפתח לי חלון הזה. איך אני יכול להיפטר ממנו???
          צילום מסך 2021-04-23 042404.jpg

          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חוות-דעת יכול להיות שהגדרת בIDM קיצור מקשים (יש כזה דבר) ולכן זה נפתח תנסה לבדוק בהגדרות של התוכנה

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

            @חוות-דעת יכול להיות שהגדרת בIDM קיצור מקשים (יש כזה דבר) ולכן זה נפתח תנסה לבדוק בהגדרות של התוכנה

            ח מנותק
            ח מנותק
            חוות דעת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            נסיתי לשחק בהגדרות, ומצאתי שהגדרה זו לכאו' גרם את זה (מקודם זה היה מסומן)IDM.jpg :

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חוות דעת

              נסיתי לשחק בהגדרות, ומצאתי שהגדרה זו לכאו' גרם את זה (מקודם זה היה מסומן)IDM.jpg :

              ח מנותק
              ח מנותק
              חוות דעת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              בסוף אני רואה שזה לא עזר לי.

              @פישל אמר בidm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין:

              @חוות-דעת אמר בidm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין:

              כל פעם שאני מעתיק מתוכנת אילוסטרטור לאינדיזיין נפתח לי חלון הזה. איך אני יכול להיפטר ממנו???
              צילום מסך 2021-04-23 042404.jpg

              נסה להוריד בהגדרות את שני הסימות של הקבצים SVG וXLINK

              אין בהגדרות סוגי קבצים אלו מלכתחלה.

              פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חוות דעת

                בסוף אני רואה שזה לא עזר לי.

                @פישל אמר בidm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין:

                @חוות-דעת אמר בidm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין:

                כל פעם שאני מעתיק מתוכנת אילוסטרטור לאינדיזיין נפתח לי חלון הזה. איך אני יכול להיפטר ממנו???
                צילום מסך 2021-04-23 042404.jpg

                נסה להוריד בהגדרות את שני הסימות של הקבצים SVG וXLINK

                אין בהגדרות סוגי קבצים אלו מלכתחלה.

                פישלפ מנותק
                פישלפ מנותק
                פישל
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חוות-דעת אמר בidm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין:

                בסוף אני רואה שזה לא עזר לי.

                @פישל אמר בidm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין:

                @חוות-דעת אמר בidm נפתח כל פעם שאני מעתיק מאילוסטרטור לאינדיזיין:

                כל פעם שאני מעתיק מתוכנת אילוסטרטור לאינדיזיין נפתח לי חלון הזה. איך אני יכול להיפטר ממנו???
                צילום מסך 2021-04-23 042404.jpg

                נסה להוריד בהגדרות את שני הסימות של הקבצים SVG וXLINK

                אין בהגדרות סוגי קבצים אלו מלכתחלה.

                אולי להסיר טוב עם REVO ואז להתקין מחדש
                ואז ההגדרות יתאפסו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר