עזרה | חיצים במקלדת תקועים
-
יש לי בעיה במחשב ואני מפחד שזה משהו יותר רציני ממה שזה נראה
אשמח לעזרה :
אני לא מצליח להזיז את הדף למעלה ולמטה עם החיצים (שכל הדף יזוז קצת) אלא זה כאילו שם לי את הפס שיש תמיד כשכותבים משהו (מהבהב)ואז עם כל לחיצה זה יורד שורה וזה גם במקומות שאין אפשרות לכתוב כמו ברוב האתרים וזה משגע את המוח .
האפשרות היחידה שלי להזיז בצורה נורמלית זה ע''י 2 אצבעות על משטח המגע -
יש לי בעיה במחשב ואני מפחד שזה משהו יותר רציני ממה שזה נראה
אשמח לעזרה :
אני לא מצליח להזיז את הדף למעלה ולמטה עם החיצים (שכל הדף יזוז קצת) אלא זה כאילו שם לי את הפס שיש תמיד כשכותבים משהו (מהבהב)ואז עם כל לחיצה זה יורד שורה וזה גם במקומות שאין אפשרות לכתוב כמו ברוב האתרים וזה משגע את המוח .
האפשרות היחידה שלי להזיז בצורה נורמלית זה ע''י 2 אצבעות על משטח המגע@גבר-גמדי אמר בעזרה | חיצים במקלדת תקועים:
האפשרות היחידה שלי להזיז בצורה נורמלית זה ע''י 2 אצבעות על משטח המגע
אחלה אני משתמש רק בזה
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות