נטרול הovi והאימייל מc2
-
@אין-דופי אמר בנטרול הovi והאימייל מc2:
א. זה נכון.
ב. נווט ליישומים, ומחק.יכול להסביר איך עושים את זה?
יש לי C2 לא כשר ואני רוצה להוציא לו את האפשרות לאינטרנט. לא אכפת לי אם זה דרך מחיקת הדפדפן ושאר האפליקציות שקשורות לאינטרנט או דרך האפשרות לחסום נתונים ניידים.
אני עם תוכנת MobiMB אבל אין לי מושג את מה אני צריך למחוק...תודה
-
@אין-דופי אמר בנטרול הovi והאימייל מc2:
א. זה נכון.
ב. נווט ליישומים, ומחק.יכול להסביר איך עושים את זה?
יש לי C2 לא כשר ואני רוצה להוציא לו את האפשרות לאינטרנט. לא אכפת לי אם זה דרך מחיקת הדפדפן ושאר האפליקציות שקשורות לאינטרנט או דרך האפשרות לחסום נתונים ניידים.
אני עם תוכנת MobiMB אבל אין לי מושג את מה אני צריך למחוק...תודה
@מרדכי-קאר יש כאן בפורום מדריך מסודר לזה, תבדוק כאן לקראת הסוף:
https://mitmachim.top/topic/28/מדריך-צריבת-root-לנוקיה-c2
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות