ומתי שאני לוחץ על קונטרול+אלט+דל המחשב מבצע הפעלה מחדש
נ.ב. כעת אני לא מצליח להעלות אותו דרך האונקי של ההתקנה
וכן למי שלא יודע אנגלית זה מה שכתוב Bootmgr חסר לחץ קונטרול+אלט+דל כדי להפעיל מחדש
ומתי שאני לוחץ על קונטרול+אלט+דל המחשב מבצע הפעלה מחדש
נ.ב. כעת אני לא מצליח להעלות אותו דרך האונקי של ההתקנה
וכן למי שלא יודע אנגלית זה מה שכתוב Bootmgr חסר לחץ קונטרול+אלט+דל כדי להפעיל מחדש
@אזלוש אני מציע לך הכי מסודר
קודם תמצא התקנה שעולה לך
תנסה תיקון האתחול
אם לא יעזור
כנס למחשב דרך הפנקס רשימות בCMD תעתיק את כל החומר למקום חיצוני
ותעשה התקנה נקיה
האם אפשר לעשות שחזור מערכת דרך דיסק טכנאים ואז זה יפתור את הבעיה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗