הצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה
-
-
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אני חייב אותו דחוף
לא נראה לך קצת [הרבה] מוגזם כל המילים האלה:
- הצילוווו
- דחוף
מה כל כך הצילו ודחוף על 20 שקל
-
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אני חייב אותו דחוף
לא נראה לך קצת [הרבה] מוגזם כל המילים האלה:
- הצילוווו
- דחוף
מה כל כך הצילו ודחוף על 20 שקל
@משחזר-מידע אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אני חייב אותו דחוף
לא נראה לך קצת [הרבה] מוגזם כל המילים האלה:
- הצילוווו
- דחוף
מה כל כך הצילו ודחוף על 20 שקל
דיסק אונקי שעולה 150 שקל הוא מתחבר גם לסמארטפון וגם למחשב
-
@משחזר-מידע אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אני חייב אותו דחוף
לא נראה לך קצת [הרבה] מוגזם כל המילים האלה:
- הצילוווו
- דחוף
מה כל כך הצילו ודחוף על 20 שקל
דיסק אונקי שעולה 150 שקל הוא מתחבר גם לסמארטפון וגם למחשב
@אייל-גלבוע-1 כבל OTG שאפשר לחבר אליו כל USB (גם דיסק קשיח חיצוני, גם מקלדת ועכבר וכמובן כל אונקי) עולה 25 שח גג
-
@אייל-גלבוע-1 כבל OTG שאפשר לחבר אליו כל USB (גם דיסק קשיח חיצוני, גם מקלדת ועכבר וכמובן כל אונקי) עולה 25 שח גג
@משחזר-מידע זה דיסק אונקי מובנה את הכבל הזה יש לי גם כניסת יוסבי ויציאת מטען נוקיה
-
@משחזר-מידע זה דיסק אונקי מובנה את הכבל הזה יש לי גם כניסת יוסבי ויציאת מטען נוקיה
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
זה דיסק אונקי מובנה
מובנה איפה
אם זה מובנה איך אפשר לחבר אותו למחשב -
@משחזר-מידע זה דיסק אונקי מובנה את הכבל הזה יש לי גם כניסת יוסבי ויציאת מטען נוקיה
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
@משחזר-מידע זה דיסק אונקי מובנה את הכבל הזה יש לי גם כניסת יוסבי ויציאת מטען נוקיה
זה טייפ C
https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=37140
זה מיקרו USB
https://ksp.co.il/web/item/37557 -
טוב, אני יוצא מכל הנושא של מחירים והמסתעף
Sandisk שהפך לקריאה בלבד מקומו בפח -
@אייל-גלבוע-1 תנסה את זה אולי זה ישתחרר
תוכנה לשרור הגנה מפני כתיבה.rar -
@אייל-גלבוע-1 תנסה את זה אולי זה ישתחרר
תוכנה לשרור הגנה מפני כתיבה.rar@הברסלברי אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
@אייל-גלבוע-1 תנסה את זה אולי זה ישתחרר
תוכנה לשרור הגנה מפני כתיבה.rarלא ראיתי פעם אחד שזה עזר באונקי של סאנדיסק.
-
@הברסלברי אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
@אייל-גלבוע-1 תנסה את זה אולי זה ישתחרר
תוכנה לשרור הגנה מפני כתיבה.rarלא ראיתי פעם אחד שזה עזר באונקי של סאנדיסק.
-
אז יש תשובה?
-
אז יש תשובה?
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אז יש תשובה?
לחומר אולי
את האון קי לפח או ליתר דיוק לאחריות של סאנדיסק -
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אז יש תשובה?
לחומר אולי
את האון קי לפח או ליתר דיוק לאחריות של סאנדיסק@a0533057932 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אז יש תשובה?
לחומר אולי
את האון קי לפח או ליתר דיוק לאחריות של סאנדיסקחשוב יותר הדיסק אנוקי
-
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
חשוב יותר הדיסק אנוקי
אז אתה בבעיה
-
@a0533057932 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אז יש תשובה?
לחומר אולי
את האון קי לפח או ליתר דיוק לאחריות של סאנדיסקחשוב יותר הדיסק אנוקי
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
חשוב יותר הדיסק אנוקי
אם זה כזה חשוב אז כמו ש@A0533057932 אמר
@a0533057932 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
ליתר דיוק לאחריות של סאנדיסק
ונראה לי שאתה צריך קבלה.
-
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
חשוב יותר הדיסק אנוקי
אם זה כזה חשוב אז כמו ש@A0533057932 אמר
@a0533057932 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
ליתר דיוק לאחריות של סאנדיסק
ונראה לי שאתה צריך קבלה.
@shloimy בסדר ותודה רבה
-
@אייל-גלבוע-1 אולי תוכל דרך לינוקס במאפייני הכונן להגדיר אותו כקריאה וכתיבה.
-
@אייל-גלבוע-1 אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
ש דרך לבטל את הכתיבה?
אני חייב אותו דחוף
ניהול דיסקים:יש לי את אותו בעיה בדיוק
-
@אייל-גלבוע-1 אולי תוכל דרך לינוקס במאפייני הכונן להגדיר אותו כקריאה וכתיבה.
@a-y-f אמר בהצילוווו דיסק אונקי סאנדיסק מוגן באמצעות כתיבה:
אולי תוכל דרך לינוקס במאפייני הכונן להגדיר אותו כקריאה וכתיבה.
ניסיתי לא עזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
