הצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים
-
פוסט זה נמחק!
-
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
נגיד הWIN לא עולה הוא לא ילך מיד לטכנאי
קודם כל למה לא? אם זה דחוף לו שישלם. ב. אם חסר לך מוצר אתה פותח את הדלת של השכן ובודק אם יש לו? יש צורה לשאול שאלות. ובד"כ כשהוא יגלה שאין לו אפשרות לכתוב הוא ישקיע בחיפוש וימצא את רוב הפתרונות.
-
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@yaakovsas ואחד הפתרונות זה הפורום הטוב הזה
אף אחד לא אמר שלא..
ואין וויכוח
אנחנו רוצים שיהיה הרבה משתמשים אבל שיהיה פורום מסודר
ושלא ישאלו אלף פעם למה התוכנה לא יורדת ולהסביר לו להשבית את האנטי ואז הוא שואל איך
אתה מבין?
טוב מאוד שיש חדשים אבל שיקלטו את השיח ואז יהיה פחות הספמה -
@ראובן-שבתי נכון ומה שאני מציע שיהיה גבול לפוסטים ואז גם לא יהיה מלא ספאם וגם הם יוכלו לקבל תשובות
-
@שמח-לעזור אני אישית לא מתחבר לרעיון
ואין לי כוח להסביר למה יש פתרונות קלים יותר כמו שיש בפרוג
הרעיון של כתיבת פוסטים רק לאחר כמה ימים הוא מהלך שקיים והצליח
כל רעיון אחר הוא בגדר רעיון ודו"ק ותלרל"ב -
@ראובן-שבתי לדעתי צריך להסתכל מזוית אחרת. למשל כמו מי שנכנס עכשיו לפורום ויש לו איזה בעיה וזה ממש מעצבן אם יצטרך לחכות מדי הרבה.
חוץ אם זה ליום או יומיים אז זה אולי משהו אחר.
או אולי אפשר לעשות שלשבוע הראשון זה נכנס למקום מסויים ודרך זה שלא יקבלו תיוגים וכדו' ורק מי שירצה יכנס לחלק הזה לעזור ולהחכים. -
אני לא חושב שלהגביל חדשים זה דבר טוב, אחרי הכל זה לא אומר שהם לא קראו את התקנון כנדרש. ואולי באמת הם צריכים עזרה SOS ותשובה של משהוא מנוסה תמנע מהם לרוץ לטכנאי, או להרוס לעצמם את המחשב.
וחוץ מזה אם מגבילים את "החדשים" הם לא יבקרו כ"כ בפורום עד שיגיע הזמן שהם יוכלו להגיב וממילא לא ידעו את הכללים
ובואו... כל אחד ממכם באיזה שהוא שלב היה חדש...
עדיף שברישום לפורום יהיה מבחן אמריקאי על הכללים -
@צור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@שמח-לעזור ולכן שאלון אמריקאי הוא פתרון מצוין
אולי נשאל את @שמואל אם טכנית שייךלא יקרה!!!
מסובך מידי אין סיבה להטריח משהו שמתחבר להתחיל לקרוא מלל ולעשות מבחנים
מה אנחנו בגן? -
@ראובן-שבתי אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
בתקופה האחרונה הפורום גדל במהירות מה שאומר שאם עד לפני חצי שנה היה 3 חדשים ביום. בזמן האחרון בכל יום מצטרפים כמות גדולה
שמתי לב שרוב הטעויות בפורום הם של חדשים (הקפצות, תיוגים לא נכונים, חוסר תיוג, שימוש בשפה לא הולמת וכו')
ברשותכם @שמואל ו @צוות-פיקוח רציתי להצעה הצעה שקיימת באתר מסוים שמשתמש חדש לא יוכל להגיב מייד
מה שיגרום לו יום יומיים להכיר את הפורום לראות איך זה עובד ואז הוא יהיה משתמש מן המניין
זה קצת בעייתי כי לפעמים צריך עזרה מייד אבל זה יגרום להרבה סדר ופיחות של ההספמה בפורום
מעניין לשמוע את דעתכם ודעת חברי הפורום הנכבדיםאבל רוב מי שנרשם לפורום הוא חייב במידי כמו הורדת קבצים כתיבת תקלה וכו'
-
@אייל-גלבוע-1 וואי לא חשבתי על זה
לא הגזמנו תקרא את כל השרשור אין טעם לכתוב שוב ושוב אותם טענות -
@אייל-גלבוע-1 הרי לך כאן מישהו חדש לגמרי הקפיץ נושא אחר 11 חודש (עבירה מספר 1) על נושא נדוש התקנת אופיס שיש כאן בפורום בלי סוף אפשרויות וחוקי הפורום קובעים שלפני שמבקשים צריך לעשות חיפוש(עבירה מס' 2)
אגב אני עושה איזו עבודת תחקיר קטנה על משתמשים חדשים
לא תאין רובם מבקשים תוכנה או מעירים הערה (ולפעמים חשובה) אך לא מצאתי דבר דחוף