הצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים
-
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@a0533057932 ואם זה דחוף?
אז הוא יכתוב ברור ומנהל יאשר את זה מהר
@a0533057932 אם הוא יהיה מחובר...
-
@a0533057932 אם הוא יהיה מחובר...
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@a0533057932 אם הוא יהיה מחובר...
למה נראה לך שיש רק אדם אחד שיכול לעשות זאת?
-
@a0533057932 ואם זה דחוף?
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@a0533057932 ואם זה דחוף?
אני לא מסכים אם הטענה שזה דחוף
כי ברוב המקרים לא מדובר על פיקוח נפש אלא על עזרה
וגם אם יש עשר מחוברים מתוך אלף שלהם זה דחוף זה לא שווה את ההספמה
ובקיצור אין מושג כזה דחוף
דחוף באמת אתה הולך לטכנאי (תפוס ת'רעיון) -
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@a0533057932 ואם זה דחוף?
אני לא מסכים אם הטענה שזה דחוף
כי ברוב המקרים לא מדובר על פיקוח נפש אלא על עזרה
וגם אם יש עשר מחוברים מתוך אלף שלהם זה דחוף זה לא שווה את ההספמה
ובקיצור אין מושג כזה דחוף
דחוף באמת אתה הולך לטכנאי (תפוס ת'רעיון) -
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
נגיד הWIN לא עולה הוא לא ילך מיד לטכנאי
קודם כל למה לא? אם זה דחוף לו שישלם. ב. אם חסר לך מוצר אתה פותח את הדלת של השכן ובודק אם יש לו? יש צורה לשאול שאלות. ובד"כ כשהוא יגלה שאין לו אפשרות לכתוב הוא ישקיע בחיפוש וימצא את רוב הפתרונות.
-
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
נגיד הWIN לא עולה הוא לא ילך מיד לטכנאי
קודם כל למה לא? אם זה דחוף לו שישלם. ב. אם חסר לך מוצר אתה פותח את הדלת של השכן ובודק אם יש לו? יש צורה לשאול שאלות. ובד"כ כשהוא יגלה שאין לו אפשרות לכתוב הוא ישקיע בחיפוש וימצא את רוב הפתרונות.
@yaakovsas ואחד הפתרונות זה הפורום הטוב הזה
-
@yaakovsas ואחד הפתרונות זה הפורום הטוב הזה
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@yaakovsas ואחד הפתרונות זה הפורום הטוב הזה
אף אחד לא אמר שלא..
ואין וויכוח
אנחנו רוצים שיהיה הרבה משתמשים אבל שיהיה פורום מסודר
ושלא ישאלו אלף פעם למה התוכנה לא יורדת ולהסביר לו להשבית את האנטי ואז הוא שואל איך
אתה מבין?
טוב מאוד שיש חדשים אבל שיקלטו את השיח ואז יהיה פחות הספמה -
@שמח-לעזור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@yaakovsas ואחד הפתרונות זה הפורום הטוב הזה
אף אחד לא אמר שלא..
ואין וויכוח
אנחנו רוצים שיהיה הרבה משתמשים אבל שיהיה פורום מסודר
ושלא ישאלו אלף פעם למה התוכנה לא יורדת ולהסביר לו להשבית את האנטי ואז הוא שואל איך
אתה מבין?
טוב מאוד שיש חדשים אבל שיקלטו את השיח ואז יהיה פחות הספמה@ראובן-שבתי נכון ומה שאני מציע שיהיה גבול לפוסטים ואז גם לא יהיה מלא ספאם וגם הם יוכלו לקבל תשובות
-
@ראובן-שבתי נכון ומה שאני מציע שיהיה גבול לפוסטים ואז גם לא יהיה מלא ספאם וגם הם יוכלו לקבל תשובות
@שמח-לעזור אני אישית לא מתחבר לרעיון
ואין לי כוח להסביר למה יש פתרונות קלים יותר כמו שיש בפרוג
הרעיון של כתיבת פוסטים רק לאחר כמה ימים הוא מהלך שקיים והצליח
כל רעיון אחר הוא בגדר רעיון ודו"ק ותלרל"ב -
@שמח-לעזור אני אישית לא מתחבר לרעיון
ואין לי כוח להסביר למה יש פתרונות קלים יותר כמו שיש בפרוג
הרעיון של כתיבת פוסטים רק לאחר כמה ימים הוא מהלך שקיים והצליח
כל רעיון אחר הוא בגדר רעיון ודו"ק ותלרל"ב@ראובן-שבתי לדעתי צריך להסתכל מזוית אחרת. למשל כמו מי שנכנס עכשיו לפורום ויש לו איזה בעיה וזה ממש מעצבן אם יצטרך לחכות מדי הרבה.
חוץ אם זה ליום או יומיים אז זה אולי משהו אחר.
או אולי אפשר לעשות שלשבוע הראשון זה נכנס למקום מסויים ודרך זה שלא יקבלו תיוגים וכדו' ורק מי שירצה יכנס לחלק הזה לעזור ולהחכים. -
@ראובן-שבתי לדעתי צריך להסתכל מזוית אחרת. למשל כמו מי שנכנס עכשיו לפורום ויש לו איזה בעיה וזה ממש מעצבן אם יצטרך לחכות מדי הרבה.
חוץ אם זה ליום או יומיים אז זה אולי משהו אחר.
או אולי אפשר לעשות שלשבוע הראשון זה נכנס למקום מסויים ודרך זה שלא יקבלו תיוגים וכדו' ורק מי שירצה יכנס לחלק הזה לעזור ולהחכים.@giter-yid כם אני חושב ככה
-
@ראובן-שבתי לדעתי צריך להסתכל מזוית אחרת. למשל כמו מי שנכנס עכשיו לפורום ויש לו איזה בעיה וזה ממש מעצבן אם יצטרך לחכות מדי הרבה.
חוץ אם זה ליום או יומיים אז זה אולי משהו אחר.
או אולי אפשר לעשות שלשבוע הראשון זה נכנס למקום מסויים ודרך זה שלא יקבלו תיוגים וכדו' ורק מי שירצה יכנס לחלק הזה לעזור ולהחכים.אני לא חושב שלהגביל חדשים זה דבר טוב, אחרי הכל זה לא אומר שהם לא קראו את התקנון כנדרש. ואולי באמת הם צריכים עזרה SOS ותשובה של משהוא מנוסה תמנע מהם לרוץ לטכנאי, או להרוס לעצמם את המחשב.
וחוץ מזה אם מגבילים את "החדשים" הם לא יבקרו כ"כ בפורום עד שיגיע הזמן שהם יוכלו להגיב וממילא לא ידעו את הכללים
ובואו... כל אחד ממכם באיזה שהוא שלב היה חדש...
עדיף שברישום לפורום יהיה מבחן אמריקאי על הכללים -
אני לא חושב שלהגביל חדשים זה דבר טוב, אחרי הכל זה לא אומר שהם לא קראו את התקנון כנדרש. ואולי באמת הם צריכים עזרה SOS ותשובה של משהוא מנוסה תמנע מהם לרוץ לטכנאי, או להרוס לעצמם את המחשב.
וחוץ מזה אם מגבילים את "החדשים" הם לא יבקרו כ"כ בפורום עד שיגיע הזמן שהם יוכלו להגיב וממילא לא ידעו את הכללים
ובואו... כל אחד ממכם באיזה שהוא שלב היה חדש...
עדיף שברישום לפורום יהיה מבחן אמריקאי על הכללים -
@אבי-ים רעיון מבריק
השאלה היא אם טכנית זה שייך.
בנוסף באחד הפורומים שהייתי בו עד שלא מקבלים 10 לייקים קופצת הודעה האם קראת את חוקי הפורום? -
@שמח-לעזור למה?
-
@שמח-לעזור למה?
-
@שמח-לעזור כי דווקא כן קראתי
-
@שמח-לעזור כי דווקא כן קראתי
-
@צור אבל המשתמש רוצה תשובה אין לו כוח לקרוא את התקנון וזה לא אומר שאנשים לא קוראים אני רק אומר שזה לא באמת פותר את הבעיה כי אפשר להתעלם מזה
@שמח-לעזור ולכן שאלון אמריקאי הוא פתרון מצוין
אולי נשאל את @שמואל אם טכנית שייך -
@שמח-לעזור ולכן שאלון אמריקאי הוא פתרון מצוין
אולי נשאל את @שמואל אם טכנית שייך@צור אמר בהצעה/ משתמש חדש יוכל לפתוח נושאים רק לאחר כמה ימים:
@שמח-לעזור ולכן שאלון אמריקאי הוא פתרון מצוין
אולי נשאל את @שמואל אם טכנית שייךלא יקרה!!!
מסובך מידי אין סיבה להטריח משהו שמתחבר להתחיל לקרוא מלל ולעשות מבחנים
מה אנחנו בגן?