עזרה יצירת פורום
-
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
עיצוב גרוע שלא משתנה לעולם.
טעות.יש ערכות נושא יפות.
עיין כאן למשל לגבי משהו די בסיסי.
mi12.epizy.com
(אתר ישן שכבר לא בשימוש בכלל) -
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
עיצוב גרוע שלא משתנה לעולם.
טעות.יש ערכות נושא יפות.
עיין כאן למשל לגבי משהו די בסיסי.
mi12.epizy.com
(אתר ישן שכבר לא בשימוש בכלל) -
-
אני כם צריך שמישהו יעשה לי כזה פורם
-
מישהו יודע איפה אפשר ליצור פורום כמו מתמחים מעצבים וכו' ?
-
מישהו יודע איפה אפשר ליצור פורום כמו מתמחים מעצבים וכו' ?
-
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
@מישהו12 אמר בעזרה יצירת פורום:
@הערשלה חולק עליך.
אפשר לדעת על מה בדיוק?

מסתמא, על מה שאמרת קודם
-
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
עיצוב גרוע שלא משתנה לעולם. צר וצפוף. אני ממש לא אוהב את זה.
תן לי להבין... אין שם css כמו ב nodebb?
-
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
עיצוב גרוע שלא משתנה לעולם. צר וצפוף. אני ממש לא אוהב את זה.
תן לי להבין... אין שם css כמו ב nodebb?
@איציק-דייטש אמר בעזרה יצירת פורום:
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
עיצוב גרוע שלא משתנה לעולם. צר וצפוף. אני ממש לא אוהב את זה.
תן לי להבין... אין שם css כמו ב nodebb?
בממשק ניהול אין
אולי יש אפשרות להכין ערכת נושא לבד ושם כן להכניס
לא יודע -
@איציק-דייטש אמר בעזרה יצירת פורום:
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
עיצוב גרוע שלא משתנה לעולם. צר וצפוף. אני ממש לא אוהב את זה.
תן לי להבין... אין שם css כמו ב nodebb?
בממשק ניהול אין
אולי יש אפשרות להכין ערכת נושא לבד ושם כן להכניס
לא יודע -
@mgm-ivr זה רעיון... איך מכינים ערכת נושא? מדריכים או משהו...
אני יכין משהו דומה ל nodebb....כמה זמן לוקח לעשות פורום כזה פורום נודביבי על הרוקו??
-
כמה זמן לוקח לעשות פורום כזה פורום נודביבי על הרוקו??
@מאיר-האלוף אני יכול לעשות לך דבר איתי בפרטי
-
@mgm-ivr זה רעיון... איך מכינים ערכת נושא? מדריכים או משהו...
אני יכין משהו דומה ל nodebb....@איציק-דייטש אמר בעזרה יצירת פורום:
@mgm-ivr זה רעיון... איך מכינים ערכת נושא? מדריכים או משהו...
אני יכין משהו דומה ל nodebb....תחפש בגוגל
Phpbb -
@איציק-דייטש אמר בעזרה יצירת פורום:
@mgm-ivr זה רעיון... איך מכינים ערכת נושא? מדריכים או משהו...
אני יכין משהו דומה ל nodebb....תחפש בגוגל
Phpbbמישהו מוכן לעשות לי פורום בחינם?
-
מישהו מוכן לעשות לי פורום בחינם?
@מאיר-האלוף אולי אני אוכל
רק תגיד מה בדיוק אתה רוצה -
@מאיר-האלוף אולי אני אוכל
רק תגיד מה בדיוק אתה רוצהאתה יודע לעשות?
-
אתה יודע לעשות?
@מאיר-האלוף ייתכן
אפשר לדבר באישי?
עדיין לא עובד לי הצאט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
