עזרה יצירת פורום
-
אני רוצה פורום שאפשר לתת ליקים
וובחינם וגם שהיה יפה
וגם קטגוריות של מנהליםהאם יש כזה פורום??
-
אני רוצה פורום שאפשר לתת ליקים
וובחינם וגם שהיה יפה
וגם קטגוריות של מנהליםהאם יש כזה פורום??
-
אני רוצה פורום שאפשר לתת ליקים
וובחינם וגם שהיה יפה
וגם קטגוריות של מנהליםהאם יש כזה פורום??
@מאיר-האלוף כל האפשרויות שהזכרת פה הם פשוט תוספים שיכולים להתקין.....
@מאיר-האלוף אמר בעזרה יצירת פורום:
שאפשר לתת ליקים
וובחינם וגם שהיה יפה
וגם קטגוריות של מנהליםחוץ מהחינם

-
@מאיר-האלוף דווקא בעברית?
מעדיף בעברית אבל אם אין אפשרות אז באנגלית
-
@מאיר-האלוף כל האפשרויות שהזכרת פה הם פשוט תוספים שיכולים להתקין.....
@מאיר-האלוף אמר בעזרה יצירת פורום:
שאפשר לתת ליקים
וובחינם וגם שהיה יפה
וגם קטגוריות של מנהליםחוץ מהחינם

@יהושע-זופניק תוספות לאיזה סוג פורום?
-
@מאיר-האלוף כל האפשרויות שהזכרת פה הם פשוט תוספים שיכולים להתקין.....
@מאיר-האלוף אמר בעזרה יצירת פורום:
שאפשר לתת ליקים
וובחינם וגם שהיה יפה
וגם קטגוריות של מנהליםחוץ מהחינם

@יהושע-זופניק אמר בעזרה יצירת פורום:
@מאיר-האלוף כל האפשרויות שהזכרת פה הם פשוט תוספים שיכולים להתקין.....
@מאיר-האלוף אמר בעזרה יצירת פורום:
שאפשר לתת ליקים
וובחינם וגם שהיה יפה
וגם קטגוריות של מנהליםחוץ מהחינם

לאו דווקא
https://mitmachim.top/topic/21954/מדריך-הקמת-פורום-נודביבי-על-הרוקו-heroku/1 -
@יהושע-זופניק תוספות לאיזה סוג פורום?
@מאיר-האלוף NODEBB
-
@מאיר-האלוף NODEBB
-
-
@מאיר-האלוף מה שהבאתי? כן.
@הערשלה
זה נשמע קשה מה שהבאת לא? -
@הערשלה
זה נשמע קשה מה שהבאת לא? -
@מאיר-האלוף אכן כן. אבל שווה... ובחינם.
אני כם צריך שמישהו יעשה לי כזה פורם
-
אני כם צריך שמישהו יעשה לי כזה פורם
-
אני כם צריך שמישהו יעשה לי כזה פורם
@יהודי-פשוט-1 יש פה כמה בפורום שיודעים
אבל לא חושב שמישהו יעשה את זה בהתנדבות
מה גם שצריך להבין בזה לפחות מינימום
אחרת מי יתחזק את האתר? -
@יהודי-פשוט-1 יש פה כמה בפורום שיודעים
אבל לא חושב שמישהו יעשה את זה בהתנדבות
מה גם שצריך להבין בזה לפחות מינימום
אחרת מי יתחזק את האתר?@ראובן-שבתי @מאיר-האלוף
אפשר להקים באתר הזה פורום ממש בקלות, בחינם, וכמעט הכל בעברית,
יש שם כמה חסרונות, ולא תמיד נוח, לשיקול דעתכם -
@ראובן-שבתי @מאיר-האלוף
אפשר להקים באתר הזה פורום ממש בקלות, בחינם, וכמעט הכל בעברית,
יש שם כמה חסרונות, ולא תמיד נוח, לשיקול דעתכם -
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
@מישהו12 אמר בעזרה יצירת פורום:
לPhpbb
עיצוב גרוע שלא משתנה לעולם. צר וצפוף. אני ממש לא אוהב את זה.
זה הממשק אתרים עד 2016
עד שהגיע נוד BB -
@הערשלה אמר בעזרה יצירת פורום:
@מישהו12 אמר בעזרה יצירת פורום:
לPhpbb
עיצוב גרוע שלא משתנה לעולם. צר וצפוף. אני ממש לא אוהב את זה.
זה הממשק אתרים עד 2016
עד שהגיע נוד BB
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
