צילום מסך בעמדות מחשבים
-
אני נמצא על עמדת מחשב ושום תכנה לצילום מסך לא נפתחת לי
שאני לוחץ על הקיצור הקלאסי הוא מצלם אבל במקום לפתוח את החלון של שמירה קופץ לי הודעת שגיאה? -
אני נמצא על עמדת מחשב ושום תכנה לצילום מסך לא נפתחת לי
שאני לוחץ על הקיצור הקלאסי הוא מצלם אבל במקום לפתוח את החלון של שמירה קופץ לי הודעת שגיאה? -
אני נמצא על עמדת מחשב ושום תכנה לצילום מסך לא נפתחת לי
שאני לוחץ על הקיצור הקלאסי הוא מצלם אבל במקום לפתוח את החלון של שמירה קופץ לי הודעת שגיאה?@0583230987 קונטרול שיפט S ניסית?
-
@0583230987 קונטרול שיפט S ניסית?
@yaakovsas זה מה שהתכוונתי באפשרות הקלאסית
-
@yaakovsas זה מה שהתכוונתי באפשרות הקלאסית
@0583230987 כלי החיתוך?
-
@0583230987 כלי החיתוך?
@yaakovsas אם זה מה שהיקצור הנל מביא כן
גם בחיפוש במחשב אין לו כלי החיתוך
למרות שכן נפתח ההאפשרות לסמן את מה לצלם -
@0583230987
תלחץ על
Prtsc במקלדת
ואז
ctrl+v איפה שאתה רוצה לשמור את התמונה@מישהו12 איפה בדיוק זה נמצא?
-
@מישהו12 איפה בדיוק זה נמצא?
-
@0583230987 כל מקלדת זה שונה
@מישהו12 ובערך?
-
@מישהו12 ובערך?
@0583230987 אמר בצילום מסך בעמדות מחשבים:
@מישהו12 בערך
@מישהו12 אמר בצילום מסך בעמדות מחשבים:
@0583230987 כל מקלדת זה שונה
אבל בדרך כלל בצד הימני של המקלדת איפה שכל הdelete pafedn וכו
-
@מישהו12 ובערך?
@0583230987 בד"כ בצד ימין למעלה.
-
@0583230987 בד"כ בצד ימין למעלה.
@yaakovsas ניסתי כל מה שיכול להיות ועדיין שום דבר כנראה ש...
@נחמן-מזוז > @0583230987 חסמו כניראה את האפשרות
רק לא הבנתי למה?? -
@yaakovsas ניסתי כל מה שיכול להיות ועדיין שום דבר כנראה ש...
@נחמן-מזוז > @0583230987 חסמו כניראה את האפשרות
רק לא הבנתי למה??@0583230987 תנסה את זה
צילום מסך.exe
מצלם לאחר 5 שניות וזה יופיע לך בתקיה צילומי מסך בתמונות שלי
מפה -
@0583230987
תלחץ על
Prtsc במקלדת
ואז
ctrl+v איפה שאתה רוצה לשמור את התמונה -
@0583230987 קונטרול שיפט S ניסית?
-
אני נמצא על עמדת מחשב ושום תכנה לצילום מסך לא נפתחת לי
שאני לוחץ על הקיצור הקלאסי הוא מצלם אבל במקום לפתוח את החלון של שמירה קופץ לי הודעת שגיאה?@0583230987
מה עם הקיצור של "ווינדוס + פרינט סקרין"? (נשמר אוטומטית בתוך תיקיה):::
@אברך-מייבין אמר באיך עושים צילומסך:
(קרדיט ל @bbn): בwindows 10 ניתן ללחוץ על המקש של סמל ווינדוס + לחצן הprtscr והצילומסך יישמר אוטומטית בתיקיה 'צילומי מסך' שבתוך התיקיה 'תמונות'
C:\Users\*****\Pictures\Screenshots:::
-
@0583230987
מה עם הקיצור של "ווינדוס + פרינט סקרין"? (נשמר אוטומטית בתוך תיקיה):::
@אברך-מייבין אמר באיך עושים צילומסך:
(קרדיט ל @bbn): בwindows 10 ניתן ללחוץ על המקש של סמל ווינדוס + לחצן הprtscr והצילומסך יישמר אוטומטית בתיקיה 'צילומי מסך' שבתוך התיקיה 'תמונות'
C:\Users\*****\Pictures\Screenshots:::
@0583230987
יש מקש במקלדת למעלה ליד הdelete ששם מצלמים בקלות וזה מעתיק ואז אתה רק מדביק איפה שאתה רוצה -
@0583230987
נסה את זה
https://mitmachim.top/post/185146 -
@yaakovsas אם זה מה שהיקצור הנל מביא כן
גם בחיפוש במחשב אין לו כלי החיתוך
למרות שכן נפתח ההאפשרות לסמן את מה לצלם@0583230987 יכול להיות שהמחשב באנגלית, וצריך להכניס בחיפוש snipping tool
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות