BIOS עזרה דחופה
-
שיניתי בהגדרות מ- UEFI ל-LEGASY ואני לא מצליח להגיע שוב להגדרות הBIOS אלא עולה לי המסך הבא (כשהכונן בחוץ)

איך אני משנה למצב הקודם
תודה מראש -
@bbn אוטומטית כשאין לי כונן הוא מגיע לביוס ועכשיו הוא לא נותן לי
וכשאני לוחץ על F11 שבד"כ מכניס אותי לביוס הוא מעלה את המסך הבא

שגם כאן מה שאני לוחץ מחזיר אותי למסך מהפוסט הראשון@אבי-ים אמר בBIOS עזרה דחופה:
@bbn אוטומטית כשאין לי כונן הוא מגיע לביוס ועכשיו הוא לא נותן לי
וכשאני לוחץ על F11 שבד"כ מכניס אותי לביוס הוא מעלה את המסך הבא

שגם כאן מה שאני לוחץ מחזיר אותי למסך מהפוסט הראשוןאיזה מחשב F11 מביא לביוס
זה נראה בוט מנו ולא כניסה לביוס -
@אבי-ים אמר בBIOS עזרה דחופה:
@bbn אוטומטית כשאין לי כונן הוא מגיע לביוס ועכשיו הוא לא נותן לי
וכשאני לוחץ על F11 שבד"כ מכניס אותי לביוס הוא מעלה את המסך הבא

שגם כאן מה שאני לוחץ מחזיר אותי למסך מהפוסט הראשוןאיזה מחשב F11 מביא לביוס
זה נראה בוט מנו ולא כניסה לביוס@a0533057932
מחשב נייד של msi
ניסיתי את כל סוגי הF ואף אחד לא מגיב מלבד F11 -
@a0533057932
מחשב נייד של msi
ניסיתי את כל סוגי הF ואף אחד לא מגיב מלבד F11 -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות