דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. עזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות

עזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
45 פוסטים 10 כותבים 1.8k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יעקב שלמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    קניתי מכשיר והוא חסום להתקנת אפליקציות אם אפשר הסבר מה ניתן לעשות

    זונדל גרנדז איש אמתא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יעקב שלמה

      קניתי מכשיר והוא חסום להתקנת אפליקציות אם אפשר הסבר מה ניתן לעשות

      זונדל גרנדז מנותק
      זונדל גרנדז מנותק
      זונדל גרנד
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יעקב-שלמה חפש בפורום xda יש שם מידע מפורט.

      שירותי קייטריינג וארועים היכל דוד הקליקו להזמנות https://halldavide.wordpress.com/

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • זונדל גרנדז זונדל גרנד

        @יעקב-שלמה חפש בפורום xda יש שם מידע מפורט.

        י מנותק
        י מנותק
        יעקב שלמה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @זונדל-גרנד אני מפעיל את הקובץ zip דרך ריקברי וזה כותב נכשל/ קובץ פגום

        זונדל גרנדז תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יעקב שלמה

          @זונדל-גרנד אני מפעיל את הקובץ zip דרך ריקברי וזה כותב נכשל/ קובץ פגום

          זונדל גרנדז מנותק
          זונדל גרנדז מנותק
          זונדל גרנד
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

          @זונדל-גרנד אני מפעיל את הקובץ zip דרך ריקברי וזה כותב נכשל/ קובץ פגום

          @יעקב-שלמה תכנס לקובץ zip ושם לsystem תערוך את הקובץ בוליד שנמצא בתיקיה הראשית.
          תפתח את הקובץ הנ''ל עם פנקס הרשימות. תירד עם למטה. חפש את המילה 1.2.1 תשנה ל 1.0.4 תסגור ותעדכן את הקובץ zip. תגבה את הקובץ zip לפני שאתה עורך.
          תעדכן עם עבד 👍👍

          לא לוקח אחריות בשל שגיאות שיכולים להיות למכשיר

          שירותי קייטריינג וארועים היכל דוד הקליקו להזמנות https://halldavide.wordpress.com/

          י B 2 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • זונדל גרנדז זונדל גרנד

            @יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

            @זונדל-גרנד אני מפעיל את הקובץ zip דרך ריקברי וזה כותב נכשל/ קובץ פגום

            @יעקב-שלמה תכנס לקובץ zip ושם לsystem תערוך את הקובץ בוליד שנמצא בתיקיה הראשית.
            תפתח את הקובץ הנ''ל עם פנקס הרשימות. תירד עם למטה. חפש את המילה 1.2.1 תשנה ל 1.0.4 תסגור ותעדכן את הקובץ zip. תגבה את הקובץ zip לפני שאתה עורך.
            תעדכן עם עבד 👍👍

            לא לוקח אחריות בשל שגיאות שיכולים להיות למכשיר

            י מנותק
            י מנותק
            יעקב שלמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            מסובך לי מישהו יודע לעשות את זה ואח"כ להעלות את הקובץ לטובת הכלל ראיתי הרבה נתקלו בבעיה זו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • זונדל גרנדז זונדל גרנד

              @יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

              @זונדל-גרנד אני מפעיל את הקובץ zip דרך ריקברי וזה כותב נכשל/ קובץ פגום

              @יעקב-שלמה תכנס לקובץ zip ושם לsystem תערוך את הקובץ בוליד שנמצא בתיקיה הראשית.
              תפתח את הקובץ הנ''ל עם פנקס הרשימות. תירד עם למטה. חפש את המילה 1.2.1 תשנה ל 1.0.4 תסגור ותעדכן את הקובץ zip. תגבה את הקובץ zip לפני שאתה עורך.
              תעדכן עם עבד 👍👍

              לא לוקח אחריות בשל שגיאות שיכולים להיות למכשיר

              B מנותק
              B מנותק
              bamba
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @זונדל-גרנד אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

              @יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

              @זונדל-גרנד אני מפעיל את הקובץ zip דרך ריקברי וזה כותב נכשל/ קובץ פגום

              @יעקב-שלמה תכנס לקובץ zip ושם לsystem תערוך את הקובץ בוליד שנמצא בתיקיה הראשית.
              תפתח את הקובץ הנ''ל עם פנקס הרשימות. תירד עם למטה. חפש את המילה 1.2.1 תשנה ל 1.0.4 תסגור ותעדכן את הקובץ zip. תגבה את הקובץ zip לפני שאתה עורך.
              תעדכן עם עבד 👍👍

              לא לוקח אחריות בשל שגיאות שיכולים להיות למכשיר

              הקובץ כבר מוגדר 1.0.4
              ro.duoqin.build.version=1.0.4

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B bamba

                @זונדל-גרנד אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

                @יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

                @זונדל-גרנד אני מפעיל את הקובץ zip דרך ריקברי וזה כותב נכשל/ קובץ פגום

                @יעקב-שלמה תכנס לקובץ zip ושם לsystem תערוך את הקובץ בוליד שנמצא בתיקיה הראשית.
                תפתח את הקובץ הנ''ל עם פנקס הרשימות. תירד עם למטה. חפש את המילה 1.2.1 תשנה ל 1.0.4 תסגור ותעדכן את הקובץ zip. תגבה את הקובץ zip לפני שאתה עורך.
                תעדכן עם עבד 👍👍

                לא לוקח אחריות בשל שגיאות שיכולים להיות למכשיר

                הקובץ כבר מוגדר 1.0.4
                ro.duoqin.build.version=1.0.4

                י מנותק
                י מנותק
                יעקב שלמה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @bamba ולמה זה בכל זאת לא עובד?

                B תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יעקב שלמה

                  @bamba ולמה זה בכל זאת לא עובד?

                  B מנותק
                  B מנותק
                  bamba
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

                  @bamba ולמה זה בכל זאת לא עובד?

                  אולי בגלל שיש לך גרסא 1.3.6
                  לפי מה שידוע לי זה לא עובד על הגרסא הזו.
                  כנס להגדרות > ABOUT PHONE> SOFTWARE BUILD

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • B bamba

                    @יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

                    @bamba ולמה זה בכל זאת לא עובד?

                    אולי בגלל שיש לך גרסא 1.3.6
                    לפי מה שידוע לי זה לא עובד על הגרסא הזו.
                    כנס להגדרות > ABOUT PHONE> SOFTWARE BUILD

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יעקב שלמה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @bamba זה 1.3.6

                    זונדל גרנדז תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • י יעקב שלמה

                      @bamba זה 1.3.6

                      זונדל גרנדז מנותק
                      זונדל גרנדז מנותק
                      זונדל גרנד
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @יעקב-שלמה אז תשנה ל 1.4.3
                      או ל 1.0.6

                      שירותי קייטריינג וארועים היכל דוד הקליקו להזמנות https://halldavide.wordpress.com/

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • זונדל גרנדז זונדל גרנד

                        @יעקב-שלמה אז תשנה ל 1.4.3
                        או ל 1.0.6

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        Yair
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @זונדל-גרנד לא זה מה שגורם לשינוי........

                        ליצירת קשר yair6166@gmail.com

                        Y זונדל גרנדז 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • Y Yair

                          @זונדל-גרנד לא זה מה שגורם לשינוי........

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          Yair
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @yair יש שם שני שורות שרשום בהם whitelist
                          תשנה את שני הערכים שם ל false.

                          ליצירת קשר yair6166@gmail.com

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y Yair

                            @yair יש שם שני שורות שרשום בהם whitelist
                            תשנה את שני הערכים שם ל false.

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            Yair
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            אבל בעיקרון זה לא אמור לעבוד, כי פגמת את חתימת החבילה ברגע שערכת את הקובץ.

                            ליצירת קשר yair6166@gmail.com

                            י 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • Y Yair

                              אבל בעיקרון זה לא אמור לעבוד, כי פגמת את חתימת החבילה ברגע שערכת את הקובץ.

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יעקב שלמה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @yair אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

                              אבל בעיקרון זה לא אמור לעבוד, כי פגמת את חתימת החבילה ברגע שערכת את הקובץ.

                              בקיצור אתה יכול להעלות קובץ שמתאים ל1.3.6?

                              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • י יעקב שלמה

                                @yair אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

                                אבל בעיקרון זה לא אמור לעבוד, כי פגמת את חתימת החבילה ברגע שערכת את הקובץ.

                                בקיצור אתה יכול להעלות קובץ שמתאים ל1.3.6?

                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יעקב שלמה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  הדבר הזה לא עובד!!!!!!

                                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יעקב שלמה

                                    הדבר הזה לא עובד!!!!!!

                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @יעקב-שלמה מה לא עובד?
                                    חוצמזה, יתכן ויש לי פיתרון.
                                    צאט יש לך?

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהו12מ מישהו12

                                      @יעקב-שלמה מה לא עובד?
                                      חוצמזה, יתכן ויש לי פיתרון.
                                      צאט יש לך?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יעקב שלמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב שלמה
                                      #18

                                      @מישהו12 אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

                                      צאט יש לך?

                                      לא אני חדש מהיום

                                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יעקב שלמה

                                        @מישהו12 אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:

                                        צאט יש לך?

                                        לא אני חדש מהיום

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @יעקב-שלמה סורי.
                                        לא רוצה לעזור בכזה מכשול בציבורי.
                                        ו---במחשבה שניה, גם לא בפרטי.
                                        מנצל.
                                        זה פשוט מכשול גדול מידי.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • B מנותק
                                          B מנותק
                                          bamba
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          בגדול צריך רקוברי שלא דורש חתימה,
                                          ואחרי זה להתקין את "הקושחה" אחרי התיקון.

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר