עזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות
-
@יעקב-שלמה אז תשנה ל 1.4.3
או ל 1.0.6 -
@יעקב-שלמה אז תשנה ל 1.4.3
או ל 1.0.6 -
@זונדל-גרנד לא זה מה שגורם לשינוי........
-
@yair אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
אבל בעיקרון זה לא אמור לעבוד, כי פגמת את חתימת החבילה ברגע שערכת את הקובץ.
בקיצור אתה יכול להעלות קובץ שמתאים ל1.3.6?
-
@יעקב-שלמה מה לא עובד?
חוצמזה, יתכן ויש לי פיתרון.
צאט יש לך? -
-
@yair אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
אבל בעיקרון זה לא אמור לעבוד, כי פגמת את חתימת החבילה ברגע שערכת את הקובץ
החבילה באמת נפגמת!!

-
@יעקב-שלמה ברור, אם @yair אמר אז הוא יודע...
-
@יעקב-שלמה משיגים
update.zip פתוח להתקנות...@מישהו12 אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
@יעקב-שלמה משיגים
update.zip פתוח להתקנות...
נראה לי שפה זה האפשרות היחידה
-
@מישהו12 אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
@יעקב-שלמה משיגים
update.zip פתוח להתקנות...
נראה לי שפה זה האפשרות היחידה
-
@זונדל-גרנד לא זה מה שגורם לשינוי........
@yair אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
@זונדל-גרנד לא זה מה שגורם לשינוי........
פעם בחנו בדקתי וזה מה שגרם לשינוי. אוליי זה קשור לריקוברי ולגרסת המכשיר
-
@יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
קניתי מכשיר והוא חסום להתקנת אפליקציות אם אפשר הסבר מה ניתן לעשות
אם יש לך איקס ברקוברי העדכון לא יעבוד לך ,קודם כל תלחץ בתוכנה של הרוט 1 ואז תתקין את הנ"ל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות