עזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות
-
@זונדל-גרנד אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
@יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
@זונדל-גרנד אני מפעיל את הקובץ zip דרך ריקברי וזה כותב נכשל/ קובץ פגום
@יעקב-שלמה תכנס לקובץ zip ושם לsystem תערוך את הקובץ בוליד שנמצא בתיקיה הראשית.
תפתח את הקובץ הנ''ל עם פנקס הרשימות. תירד עם למטה. חפש את המילה 1.2.1 תשנה ל 1.0.4 תסגור ותעדכן את הקובץ zip. תגבה את הקובץ zip לפני שאתה עורך.
תעדכן עם עבד

לא לוקח אחריות בשל שגיאות שיכולים להיות למכשיר
הקובץ כבר מוגדר 1.0.4
ro.duoqin.build.version=1.0.4 -
@יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
@bamba ולמה זה בכל זאת לא עובד?
אולי בגלל שיש לך גרסא 1.3.6
לפי מה שידוע לי זה לא עובד על הגרסא הזו.
כנס להגדרות > ABOUT PHONE> SOFTWARE BUILD -
@יעקב-שלמה אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
@bamba ולמה זה בכל זאת לא עובד?
אולי בגלל שיש לך גרסא 1.3.6
לפי מה שידוע לי זה לא עובד על הגרסא הזו.
כנס להגדרות > ABOUT PHONE> SOFTWARE BUILD -
@יעקב-שלמה אז תשנה ל 1.4.3
או ל 1.0.6 -
@יעקב-שלמה אז תשנה ל 1.4.3
או ל 1.0.6 -
@זונדל-גרנד לא זה מה שגורם לשינוי........
-
@yair אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
אבל בעיקרון זה לא אמור לעבוד, כי פגמת את חתימת החבילה ברגע שערכת את הקובץ.
בקיצור אתה יכול להעלות קובץ שמתאים ל1.3.6?
-
@יעקב-שלמה מה לא עובד?
חוצמזה, יתכן ויש לי פיתרון.
צאט יש לך? -
-
@yair אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
אבל בעיקרון זה לא אמור לעבוד, כי פגמת את חתימת החבילה ברגע שערכת את הקובץ
החבילה באמת נפגמת!!

-
@יעקב-שלמה ברור, אם @yair אמר אז הוא יודע...
-
@יעקב-שלמה משיגים
update.zip פתוח להתקנות...@מישהו12 אמר בעזרה - פתיחת גרסה סינית להתקנות:
@יעקב-שלמה משיגים
update.zip פתוח להתקנות...
נראה לי שפה זה האפשרות היחידה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות