עזרה | הגדרות Openshell
-
@אמיר לגמרי.
השאלה היא כזו.
המסך המעצבן נמצא ב"נתיב" אחר מהמסך הרגיל


השאלה אם יש דרך להגדיר לו לפנות לנתיב של המסך הנורמאלי -
@אמיר לגמרי.
השאלה היא כזו.
המסך המעצבן נמצא ב"נתיב" אחר מהמסך הרגיל


השאלה אם יש דרך להגדיר לו לפנות לנתיב של המסך הנורמאלי -
@אמיר מצאתי דרך, היא אולי תועיל לך.
צריך להוסיף בmenu customize
item חדש ולבחור את האחרון-שזה custom.
ואז לעשות edit
להכנס לנתיב הבא (כשהוא נותן לבחור את הקובץ אליו תעשה את קיצור הדרך)C:\Users\***\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\System Toolsלעשות
all files כדי שיציג גם קיצורי דרך
לבחור את הקיצור של לוח הבקרה
ואז בהגדרות של הopenshell לקרוא לזה לוח הבקרה.
החיסרון היחיד שהסמל של זה עכשיו לבן ולא הסמל של לוח הבקרה.
אם תמצא פיתרון אשמח.
עריכה: יש שם אפשרות לבחור אייקון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

