עזרה-לא שומעים כלום במחשב!!!
-
@יוסי-ל הסמל של השמע למטה מופיע כרגיל? או שיש לו מעיין איקס אדום
או האם במנהל ההתקנים יש איזה משהו שקשור לקול שלא מותקן
וכן תרשום פה דגם מלא של המחשב -
@יוסי-ל תרשום בחיפוש שבהתחל 'מידע מערכת'
הרבה פעמים מופיע שם הדגם של המחשב , בשורה של דגם המערכת. -
-
@יוסי-ל תנסה לבדוק בסמל השמע אם יש שם שתי אפשריות של התקנים
ואם כן תנסה את השני

ואם יש רק אחד תנסה להסיר את מנהל התקן של הקול ותפעיל מחדש את המחשבלא הצלחתי להבין מה דגם המחשב, אבל תנסה לברר ואז להתקין דריברים של קול מהאתר היצרן אם התקלה תמיד חוזרת
-
@bbn וגם היה את הבעיה כמה פעמים, אז מה לעשות?, ולפעמים גם עושה לי בעיה עם הווי פיי שגם לא עובד לזמן מה
-
@bbn וגם היה את הבעיה כמה פעמים, אז מה לעשות?, ולפעמים גם עושה לי בעיה עם הווי פיי שגם לא עובד לזמן מה
-
@יוסי-ל אמר בעזרה-לא שומעים כלום במחשב!!!:
@bbn וגם היה את הבעיה כמה פעמים, אז מה לעשות?, ולפעמים גם עושה לי בעיה עם הווי פיי שגם לא עובד לזמן מה
אתה מדבר על זה? או על התמונה?
-
@יוסי-ל אמר בעזרה-לא שומעים כלום במחשב!!!:
@bbn וגם היה את הבעיה כמה פעמים, אז מה לעשות?, ולפעמים גם עושה לי בעיה עם הווי פיי שגם לא עובד לזמן מה
אתה מדבר על זה? או על התמונה?
@יוסי-ל אמר בעזרה-לא שומעים כלום במחשב!!!:
@יוסי-ל אמר בעזרה-לא שומעים כלום במחשב!!!:
@bbn וגם היה את הבעיה כמה פעמים, אז מה לעשות?, ולפעמים גם עושה לי בעיה עם הווי פיי שגם לא עובד לזמן מה
אתה מדבר על זה? או על התמונה?
?
-
@יוסי-ל אמר בעזרה-לא שומעים כלום במחשב!!!:
@יוסי-ל אמר בעזרה-לא שומעים כלום במחשב!!!:
@bbn וגם היה את הבעיה כמה פעמים, אז מה לעשות?, ולפעמים גם עושה לי בעיה עם הווי פיי שגם לא עובד לזמן מה
אתה מדבר על זה? או על התמונה?
?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
