התאריך נעצר בכיבוי המחשב
-
@bbn התכוונתי-
שכשאני מכבה ויש רשת בזמן הכיבוי- השעון נעצר
וכשאני מכבה ואין רשת בזמן הכיבוי- השעון ממשיך.
אין שום משתנה אחר בסיפור הזה@חייםבמים12 התקנת איזשהוא שומר מסך?
-
@חייםבמים12 התקנת איזשהוא שומר מסך?
@a-y-f לא. זה ככה כבר המון זמן. (נדמה לי שהבעיה הזאת שרדה אפילו פירמוט אבל אני לא בטוח לגבי זה)
-
@a-y-f לא. זה ככה כבר המון זמן. (נדמה לי שהבעיה הזאת שרדה אפילו פירמוט אבל אני לא בטוח לגבי זה)
@חייםבמים12 תנסה:
מקש ימני בעכבר על סמל השעה.
כוונן תאריך ושעה.
כבה את " קבע שעה באופן אוטומטי.
ואם " הגדר אזור זמן באופן אוטומטי " מופעל כבה אותו.
ועכשיו כוון את השעה ידנית ותבדוק אם הסתדר. -
@חייםבמים12 תנסה:
מקש ימני בעכבר על סמל השעה.
כוונן תאריך ושעה.
כבה את " קבע שעה באופן אוטומטי.
ואם " הגדר אזור זמן באופן אוטומטי " מופעל כבה אותו.
ועכשיו כוון את השעה ידנית ותבדוק אם הסתדר.@a-y-f לא עוזר.
-
@a-y-f לא עוזר.
@חייםבמים12 תנסה להפעיל סנכרון.
-
@חייםבמים12 תנסה להפעיל סנכרון.
@a-y-f זה גם לא עוזר כי כשהמחשב נדלק אין לו אינטרנט
-
@a-y-f זה גם לא עוזר כי כשהמחשב נדלק אין לו אינטרנט
@חייםבמים12 אני מתכוון לזה

-
@חייםבמים12 אני מתכוון לזה

@a-y-f אבל כשהמחשב נדלק אין לו אינטרנט זמין
-
@a-y-f אבל כשהמחשב נדלק אין לו אינטרנט זמין
@חייםבמים12 כשיהיה לו.
-
@חייםבמים12 כשיהיה לו.
@a-y-f זה לא עוזר לי. יש לו אינטרנט רק בשעות מאוחרות יותר ואני עובד עליו כבר מהבוקר.
בטוח שזה קשור לאיזה הגדרה שאני לא מוצא...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות