בירור | עורך Microsoft
-
ראיתי באתר של מייקרוסופט שיש תוסף לכרום\אדג' שנקרא עורך מייקרוסופט בחינם.
האם הוא באמת עורך מסמכים?
והאם זה אופליין?
תודה רבה!
הנה התוסף לכרום, כרגע אני במחשב שאיני יכול להוסיף אליו תוספים....
extension_1_2104_101_0.crx@מישהו12 אמר בבירור | עורך Microsoft:
ראיתי באתר של מייקרוסופט שיש תוסף לכרום\אדג' שנקרא עורך מייקרוסופט בחינם.
האם הוא באמת עורך מסמכים?
והאם זה אופליין?
תודה רבה!
הנה התוסף לכרום, כרגע אני במחשב שאיני יכול להוסיף אליו תוספים....
extension_1_2104_101_0.crxהוא מביא אותי לפה
https://login.microsoftonline.com/common/oauth2/v2.0/authorize?client_id=1a20851a-696e-4c7e-96f4-c282dfe48872&response_type=id_token+token&redirect_uri=https%3A%2F%2Flogin.microsoftonline.com%2Fcommon%2Foauth2%2Fnativeclient&scope=email+openid+profile+user.read&response_mode=fragment&prompt=select_account&state=438cfbe2-7d32-4002-83d2-6f5f24745b63|msidUserService|EditorExtension&nonce=f8915965-c26f-4a64-85d7-f496679f61e9
ב הוא כותב בלחיצה על התוסף "בודק איות ודקדוק"
לא נשמע שזה זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות