עזרה דחופה!! אין כוננים להתקנה בווינדוס
-
אני מתקין את הווינדוס והגעתי למצב כזה

מה עושים,? -
אני מתקין את הווינדוס והגעתי למצב כזה

מה עושים,?@noamicko123 מתקינים כונן
(כמה קל, אה ?!) -
@noamicko123 מתקינים כונן
(כמה קל, אה ?!)@משחזר-מידע מה ? יש לי כונן
-
@משחזר-מידע מה ? יש לי כונן
@noamicko123 איזה?SSD או HDD?
-
@noamicko123 איזה?SSD או HDD?
@שמח-לעזור ssd
-
@שמח-לעזור ssd
@noamicko123 ניתקת את הHDD והתקנת את הSSD?
-
@noamicko123 ניתקת את הHDD והתקנת את הSSD?
@שמח-לעזור לא היה לי בכללhdd
-
@שמח-לעזור לא היה לי בכללhdd
@noamicko123 אז לא היה לך כלום ופשוט התקנת?
-
@שמח-לעזור לא היה לי בכללhdd
@noamicko123
SSD חדש או ישן ? -
@noamicko123 אז לא היה לך כלום ופשוט התקנת?
פוסט זה נמחק! -
@noamicko123
SSD חדש או ישן ?@משחזר-מידע זה משנה?
-
@noamicko123
SSD חדש או ישן ?@משחזר-מידע חודשיים בערך אני מתקין בו בפעם שניה מערכת הפעלה
-
@משחזר-מידע חודשיים בערך אני מתקין בו בפעם שניה מערכת הפעלה
@noamicko123 מזוהה בBIOS ?
-
@משחזר-מידע חודשיים בערך אני מתקין בו בפעם שניה מערכת הפעלה
@noamicko123 איך התקנת את הSSD?בטוח שהוא מחובר טוב?
-
@noamicko123 מזוהה בBIOS ?
@משחזר-מידע איך בודקים את זה?
-
@משחזר-מידע איך בודקים את זה?
@noamicko123 איזה חברה המחשב שלך?
-
@noamicko123 איזה חברה המחשב שלך?
@שמח-לעזור fujitsu
-
@שמח-לעזור fujitsu
-
אני מתקין את הווינדוס והגעתי למצב כזה

מה עושים,?@noamicko123 מעבד דור 11?
-
@noamicko123 מעבד דור 11?
@tehila לא ממש לא פנטיום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות