האם מותר שESET ו advanced systemcare יפעלו ביחד?
-
@שמח-לעזור
מה זה בשר וחלב? בטח שמותר@נחמן-מזוז אבל זה שתי אנטי וירוס....
-
@נחמן-מזוז אבל זה שתי אנטי וירוס....
-
@שמח-לעזור תשים על מצב פסיבי אבל לא ניראה שיש בעיה שיפעלו ביחד
@נחמן-מזוז מה זה מצב פסימי?
-
@שמח-לעזור לא כדאי להתקין במחשב שתי אנטי וירוס
זה יכול לגרום להתנגשות
וזה גם ללא שום צורך שיהיו 2 -
@נחמן-מזוז מה זה מצב פסימי?
-
@שמח-לעזור זה תלוי בחומרה.
-
@שמח-לעזור שאחד יעבוד רק חלק או שתסיר את אחד מהם למה צריך שתים eset עושה תעבודה
@נחמן-מזוז לא יודע כי הוא עושה גם דברים אחרים
-
@נחמן-מזוז לא יודע כי הוא עושה גם דברים אחרים
@שמח-לעזור בכל מקרה זה לא מומלץ
יש לך ESET הגרסה הכי מתקדמת שיש (Smart Security Premium)
וזה די ויותר ואין צורך בתוכנה נוספת , במיוחד שזה יכול להפריע כנ"ל -
@נחמן-מזוז לא יודע כי הוא עושה גם דברים אחרים
@שמח-לעזור
זה מהתמיכה של ESET:
נוכחות של שתי תוכנות אנטי-וירוס פוגעת משמעותית בתפקוד מערכת ההפעלה.נוצרת התנגשות בין הסריקות ובכך נוצרת איטיות בתפקוד המחשב ולעיתים חוסר תפקוד מוחלט.
יש לבדוק דרך לוח הבקרה האם קיימת תוכנת אנטי-וירוס נוספת במחשב ובמידה וכן להסיר אותה.
מקור -
@שמח-לעזור
זה מהתמיכה של ESET:
נוכחות של שתי תוכנות אנטי-וירוס פוגעת משמעותית בתפקוד מערכת ההפעלה.נוצרת התנגשות בין הסריקות ובכך נוצרת איטיות בתפקוד המחשב ולעיתים חוסר תפקוד מוחלט.
יש לבדוק דרך לוח הבקרה האם קיימת תוכנת אנטי-וירוס נוספת במחשב ובמידה וכן להסיר אותה.
מקור@bbn אמר בהאם מותר שESET ו advanced systemcare יפעלו ביחד?:
@שמח-לעזור
זה מהתמיכה של ESET:
נוכחות של שתי תוכנות אנטי-וירוס פוגעת משמעותית בתפקוד מערכת ההפעלה.נוצרת התנגשות בין הסריקות ובכך נוצרת איטיות בתפקוד המחשב ולעיתים חוסר תפקוד מוחלט.
יש לבדוק דרך לוח הבקרה האם קיימת תוכנת אנטי-וירוס נוספת במחשב ובמידה וכן להסיר אותה.
מקורקורה התנגשויות
שאנטי וירוס האחד סורק את שני כוירוס כי כל אחד פועל כמנהל ומזהה את השני כרוגלה (משהו כזה על תתפסו אותי על המילה)
אך חוץ מלמחוק אחד את השני (ואפשר להחריג אצל כל אחד את השני)
אני יותר חשוב שESET כותבים את זה ליתר בטחון
יתכן שטעיתי ..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות