עזרה | מחשב איטי.
-
@a-y-f זה זה?

-
@a-y-f אני לא יודעת את זה בכלל... מכירה רק את איסט. מה זה כל השאר? של ווינדוס ועוד מה?
-
@a-y-f אני לא יודעת את זה בכלל... מכירה רק את איסט. מה זה כל השאר? של ווינדוס ועוד מה?
@ירושלים-שלי AVG
-
@a-y-f אני לא יודעת את זה בכלל... מכירה רק את איסט. מה זה כל השאר? של ווינדוס ועוד מה?
-
@ירושלים-שלי AVG
-
-
@ירושלים-שלי אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי
HDD או SSD?
תלחצו WIN + R ותקלידו : dfrgui
ותעלו תמונת מסך. -
יש לי מחשב i3 והוא נורא איטי (ביומיים האחרונים) הורדתי בעבר את התוכנה שמאפשרת למחוק תוכנות בצורה יסודית, אבל- אין לי כ"כ מושג מה אפשר למחוק שם ומה לא...
בנוסף, מחקתי הרבה חומר מהמחשב וזה לא ממש עזר.
צריכה פתרון...
בתודה מראש

-
@ירושלים-שלי
אני אוכל לעזור לך בשמחה.
התמודדתי בשנים האחרונות עם הרבה מחשבים איטיים.
אשמח לעזור.
יש לך טים וויאור?@הנני-העני אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי
יש לך טים וויאור?קודם כל תודה רבה על הרצון הטוב...
דבר שני, היה לי טים וויאור והסרתי אותו. למה?
-
@ירושלים-שלי
אני אוכל לעזור לך בשמחה.
התמודדתי בשנים האחרונות עם הרבה מחשבים איטיים.
אשמח לעזור.
יש לך טים וויאור?פוסט זה נמחק! -
@ירושלים-שלי אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי
HDD או SSD?
תלחצו WIN + R ותקלידו : dfrgui
ותעלו תמונת מסך.@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
תלחצו WIN + R ותקלידו : dfrgui
סליחה על הטירטור, אבל אפשר יותר מפורט... מה זה בדיוק ווין וכו'.
-
@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
תלחצו WIN + R ותקלידו : dfrgui
סליחה על הטירטור, אבל אפשר יותר מפורט... מה זה בדיוק ווין וכו'.
@ירושלים-שלי

תקישו ביחד -
@ירושלים-שלי

תקישו ביחדפוסט זה נמחק! -
@ירושלים-שלי

תקישו ביחד@a-y-f שניה מחקתי כי היה שם פרט אישי... מעלה שוב.
-
@ירושלים-שלי

תקישו ביחד@a-y-f הכונן השני הוא ארדיסק. לא כונן על המחשב.

-
@a-y-f הכונן השני הוא ארדיסק. לא כונן על המחשב.

@ירושלים-שלי יש לכם HDD
הייתי ממליץ על בדיקת SMART -
@ירושלים-שלי יש לכם HDD
הייתי ממליץ על בדיקת SMART@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי יש לכם HDD
הייתי ממליץ על בדיקת SMARTושוב עם הבורות שלי
מה זה? -
@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי יש לכם HDD
הייתי ממליץ על בדיקת SMARTושוב עם הבורות שלי
מה זה? -
-
@a-y-f הכונן השני הוא ארדיסק. לא כונן על המחשב.

@ירושלים-שלי כונן (C-(OS זה SSD/NVMe ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


