איך אני מגיע לביוס?
-
@שמח-לעזור תנסה אף 9
אף 12
ESC
אחד מהם אמור לעבוד.. -
@שמח-לעזור
תן לי השתלטות מרחוק אני אומר לך.
בלנובו בניידים יש כפתור מיוחד לביוס
אבדוק לך עפי דדגם מדויק
https://mitmachim.top/topic/22079/איך-אני-מגיע-לביוס/16?_=1618238313072 -
@שמח-לעזור תנסה F2 ארוך בהדלקה
-
@שמח-לעזור אמר באיך אני מגיע לביוס?:
איך אני מגיע לביוס?LENOVO
תוסיף שהדגם שלך הוא: think centre e73
זה התשובה:
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/desktops-and-all-in-ones/thinkcentre-e-series-desktops/thinkcentre-e73/10au/solutions/ht500222-recommended-ways-to-enter-bios-boot-menu-thinkpad-thinkcentre-thinkstation
lenovo thinkcentre e73 bios key -
@שמח-לעזור f10, f12, f2 delit
אחד מהם אולי? -
@שמח-לעזור איזה ווינדוס יש לך?
זה תלוי בזה@ראובן-שבתי ממש לא קשור
זה הרבה לפני שהwin עולה -
@ראובן-שבתי ממש לא קשור
זה הרבה לפני שהwin עולה -
@ראובן-שבתי ממש לא קשור
זה הרבה לפני שהwin עולה@הרב-משה אמר באיך אני מגיע לביוס?:
זה הרבה לפני שהwin עולה
שקור מאוד
זה שזה עולה לפני לא אומר שזה לא קשור -
@הרב-משה אמר באיך אני מגיע לביוס?:
זה הרבה לפני שהwin עולה
שקור מאוד
זה שזה עולה לפני לא אומר שזה לא קשור@ראובן-שבתי וכשהמחשב חדש בלי ווינדוס מה עושים
-
@שמח-לעזור בסדרות מסוימות של לנובו אפשר להגיע לביוס ע"י לחיצה על אנטר רק אחרי הפעלה מחדש ואם זה גם לא עוזר אז להפעיל את המחשב ואיך שעולה הסמל של לנובו ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ההדלקה עד שהמחשב יכבה כליל ואז להדליק שוב ואז ללחוץ אנטר או F12
-
@שמח-לעזור איזה ווינדוס יש לך?
זה תלוי בזה@ראובן-שבתי אמר באיך אני מגיע לביוס?:
@שמח-לעזור איזה ווינדוס יש לך?
זה תלוי בזה
??? -
@ראובן-שבתי אמר באיך אני מגיע לביוס?:
@שמח-לעזור איזה ווינדוס יש לך?
זה תלוי בזה
??? -
@שמח-לעזור אמר באיך אני מגיע לביוס?:
איך אני מגיע לביוס?LENOVO
F1 או esc
כך זכורני
F12 זה בוט מנו ודרכו גם ניתן -
@שמח-לעזור
בקיצור, בהפעלת המחשב תוביל את היד על כל ה- "אפים"
בתקווה שתגיע לביוס
(יש לי לנובו ואצלי F1 זה- ביוס)
-
@שמח-לעזור
בקיצור, בהפעלת המחשב תוביל את היד על כל ה- "אפים"
בתקווה שתגיע לביוס
(יש לי לנובו ואצלי F1 זה- ביוס)
@יוסי-הגאון עם FN?
-
@יוסי-הגאון עם FN?
-
@יוסי-הגאון עם FN?
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות