איך אני מגיע לביוס?
-
@שמח-לעזור אאל"ט F9, תנסה, מה תפסיד?!
-
@שמח-לעזור אאל"ט F9, תנסה, מה תפסיד?!
@איציק-דייטש ???איך אני מגיע על מה ללחוץ??
-
@איציק-דייטש ???איך אני מגיע על מה ללחוץ??
@שמח-לעזור אתה מפעיל מחדש את המחשב וכשהוא עולה אתה לוחץ על F9 עד שזה מגיע לביוס...
-
@שמח-לעזור אתה מפעיל מחדש את המחשב וכשהוא עולה אתה לוחץ על F9 עד שזה מגיע לביוס...
@איציק-דייטש עם FN?לחיצה ארוכה?
-
@איציק-דייטש עם FN?לחיצה ארוכה?
@שמח-לעזור לא, הרבה לחיצות עד שמגיע...
-
@שמח-לעזור לא, הרבה לחיצות עד שמגיע...
@איציק-דייטש עם FN??
-
@איציק-דייטש עם FN??
-
@איציק-דייטש עם FN??
@שמח-לעזור איזה ווינדוס יש לך?
זה תלוי בזה -
@איציק-דייטש עם FN?לחיצה ארוכה?
@שמח-לעזור איזה דגם בדיוק המחשב?
-
@שמח-לעזור איזה ווינדוס יש לך?
זה תלוי בזה@ראובן-שבתי 10
-
@שמח-לעזור איזה דגם בדיוק המחשב?
-
@שמח-לעזור תנסה אף 9
אף 12
ESC
אחד מהם אמור לעבוד.. -
@שמח-לעזור
תן לי השתלטות מרחוק אני אומר לך.
בלנובו בניידים יש כפתור מיוחד לביוס
אבדוק לך עפי דדגם מדויק
https://mitmachim.top/topic/22079/איך-אני-מגיע-לביוס/16?_=1618238313072 -
@שמח-לעזור תנסה F2 ארוך בהדלקה
-
@שמח-לעזור אמר באיך אני מגיע לביוס?:
איך אני מגיע לביוס?LENOVO
תוסיף שהדגם שלך הוא: think centre e73
זה התשובה:
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/desktops-and-all-in-ones/thinkcentre-e-series-desktops/thinkcentre-e73/10au/solutions/ht500222-recommended-ways-to-enter-bios-boot-menu-thinkpad-thinkcentre-thinkstation
lenovo thinkcentre e73 bios key -
@שמח-לעזור f10, f12, f2 delit
אחד מהם אולי? -
@שמח-לעזור איזה ווינדוס יש לך?
זה תלוי בזה@ראובן-שבתי ממש לא קשור
זה הרבה לפני שהwin עולה -
@ראובן-שבתי ממש לא קשור
זה הרבה לפני שהwin עולה -
@ראובן-שבתי ממש לא קשור
זה הרבה לפני שהwin עולה@הרב-משה אמר באיך אני מגיע לביוס?:
זה הרבה לפני שהwin עולה
שקור מאוד
זה שזה עולה לפני לא אומר שזה לא קשור -
@הרב-משה אמר באיך אני מגיע לביוס?:
זה הרבה לפני שהwin עולה
שקור מאוד
זה שזה עולה לפני לא אומר שזה לא קשור@ראובן-שבתי וכשהמחשב חדש בלי ווינדוס מה עושים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות