אינפרא אדום לפלאפון מי מכיר מי יודע?
-
@cool יש יישום שלט לC5 מעניין מאד אם שיין לעבוד עם ההתקן הזה
@שלמה-ווייס אני מסתפק האם בכלל צריך יישום.
אם בסופו של דבר הכל עובר דרך החיבור של האוזניות.
אז אולי בסופו של דבר אפשר לחקות הכל באמצעות קובץ שמע? -
יש לי התקן אינפרא אדום לפלאפון שמתחבר דרך החיבור של האוזניות (קישור למטה)
באנדרואיד יש אפשרות להתקין תוכנה ששולטת עליו.
השאלה היא האם יש אפשרות להפעיל אותו גם בטלפון "טיפש"
הרי בסופו של דבר הכל עובד דרך החיבור של האוזניות
אז אולי יש אפשרות ליצור מעין קבצי קול שיגרמו לאותה פעולה וכך אפשר לשלוט על מזגן מהטלפון הזה?מי יודע ורוצה לעזור לי?
תודה -
@cool אמר באינפרא אדום לפלאפון מי מכיר מי יודע?:
השאלה היא האם יש אפשרות להפעיל אותו גם בטלפון "טיפש
תנסה את השיאומי...
-
@cool יש יישום שלט לC5 מעניין מאד אם שיין לעבוד עם ההתקן הזה
@שלמה-ווייס אמר באינפרא אדום לפלאפון מי מכיר מי יודע?:
@cool יש יישום שלט לC5 מעניין מאד אם שיין לעבוד עם ההתקן הזה
ומה עם יאנג למשל?
-
@שלמה-ווייס אמר באינפרא אדום לפלאפון מי מכיר מי יודע?:
@cool יש יישום שלט לC5 מעניין מאד אם שיין לעבוד עם ההתקן הזה
זה לSymbian, לא לC5.לC5 אין אינפרא אדום.
לE71, למשל, יש. -
יש לי התקן אינפרא אדום לפלאפון שמתחבר דרך החיבור של האוזניות (קישור למטה)
באנדרואיד יש אפשרות להתקין תוכנה ששולטת עליו.
השאלה היא האם יש אפשרות להפעיל אותו גם בטלפון "טיפש"
הרי בסופו של דבר הכל עובד דרך החיבור של האוזניות
אז אולי יש אפשרות ליצור מעין קבצי קול שיגרמו לאותה פעולה וכך אפשר לשלוט על מזגן מהטלפון הזה?מי יודע ורוצה לעזור לי?
תודה -
@cool אמר באינפרא אדום לפלאפון מי מכיר מי יודע?:
באנדרואיד יש אפשרות להתקין תוכנה ששולטת עליו
איזה אפליקציה יש כי אני הזמנתי כזה מתאם וניסיתי להפעיל את השלט והוא לא זיהה את המזגן
-
@cool אמר באינפרא אדום לפלאפון מי מכיר מי יודע?:
באנדרואיד יש אפשרות להתקין תוכנה ששולטת עליו
איזה אפליקציה יש כי אני הזמנתי כזה מתאם וניסיתי להפעיל את השלט והוא לא זיהה את המזגן
-
@מוטי-ברנד תנסה פה
-
@yaakovsas תודה אבל צריך סבלנות

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות