עברית באובונטו
-
@מישהו12 אתה בטוח שאובונטו תומך מלכתחילה בעיברית
????????? -
@noamicko123 כן.100% (האובונטו שהיה לי עד שהרסתי אותו בטפשותי היה בעברית)
@מישהו12 הוספת שפה עברית לינוקס How to add Hebrew to Ubuntu.mp4
העלתי לך לכאן סירטון שמראה על התקנת אובונטו בעברית מקווה שזה יעזור לך -
@מישהו12 הוספת שפה עברית לינוקס How to add Hebrew to Ubuntu.mp4
העלתי לך לכאן סירטון שמראה על התקנת אובונטו בעברית מקווה שזה יעזור לך -
אחרי כל הסיוט שהיה לי היום
התקנתי מחדש את אובונטו והכל בסדר חוץ מדבר אחד:
שפת הממשק
אומנם בחרתי בהתקנה עברית אבל בפועל זה באנגלית.
בהדלקה הוא נותן לעדכן את השפה אבל הגעתי לחלון הזה

מי שידע לעזור לי... תודה רבה! -
@noamicko123 לא עוזר לי כי שם מדובר שאין בכלל עברית אצלי יש עברית בכאילו.
-
@נגן רק לא זה
הרגע סיימתי התקנה.
ורק שתדע-כל אובונטו הוא בעברית...
רק צריך לדעת את ההגדרות הנכונות ואני כנראה פיספתי משהו -
@מישהו12 תחזיר לאנגלית ותנסה עם המדריך של הטרמינל https://linuxconfig.org/change-system-language-on-ubuntu-20-04-from-command-line
-
@מישהו12 זה מדריך באנגלית עם תמונות לGUI, או שתתדלג על שלב ההחזרה
https://linuxconfig.org/how-to-change-system-language-on-ubuntu-18-04-bionic-beaver-linux -
@מישהו12 תוכל לומר לי איך והאם נפטרה הבעיה?
כי יש לי אותה בעיה
התקנתי אובנטו 24 והשפה לא השתנתה
תודה מראש -
@אלישי כתב בעברית באובונטו:
@יעקב-4 למה להקפיץ נושא מלפני 5(!) שנים???
ממש תחילת הדרך של @מישהו12

@יעקב-4 מאיפה העלית את האוב הזה

@עניו-כמשה כתב בעברית באובונטו:
@אלישי כתב בעברית באובונטו:
@יעקב-4 למה להקפיץ נושא מלפני 5(!) שנים???
ממש תחילת הדרך של @מישהו12

@יעקב-4 מאיפה העלית את האוב הזה

אבל יש לכם תשובה בשבילי?
האם 5 שנים עשו משהו בעניין? -
@עניו-כמשה כתב בעברית באובונטו:
@אלישי כתב בעברית באובונטו:
@יעקב-4 למה להקפיץ נושא מלפני 5(!) שנים???
ממש תחילת הדרך של @מישהו12

@יעקב-4 מאיפה העלית את האוב הזה

אבל יש לכם תשובה בשבילי?
האם 5 שנים עשו משהו בעניין? -
@עניו-כמשה כתב בעברית באובונטו:
@אלישי כתב בעברית באובונטו:
@יעקב-4 למה להקפיץ נושא מלפני 5(!) שנים???
ממש תחילת הדרך של @מישהו12

@יעקב-4 מאיפה העלית את האוב הזה

אבל יש לכם תשובה בשבילי?
האם 5 שנים עשו משהו בעניין?@יעקב-4 כתב בעברית באובונטו:
@עניו-כמשה כתב בעברית באובונטו:
@אלישי כתב בעברית באובונטו:
@יעקב-4 למה להקפיץ נושא מלפני 5(!) שנים???
ממש תחילת הדרך של @מישהו12

@יעקב-4 מאיפה העלית את האוב הזה

אבל יש לכם תשובה בשבילי?
האם 5 שנים עשו משהו בעניין?כמו שאמרו תפתח נושא חדש.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות