גיבוי במכשיר j5
-
היה לי בעיה במכשיר ואמרו לי בחברה שאני צריך לעשות גיבוי של המכשיר.
איך עושים גיבוי? איך מגבים את האנשי קשר?
אם מישהו יוכל לעזור זה ממש דחוף תודה -
היה לי בעיה במכשיר ואמרו לי בחברה שאני צריך לעשות גיבוי של המכשיר.
איך עושים גיבוי? איך מגבים את האנשי קשר?
אם מישהו יוכל לעזור זה ממש דחוף תודה@davidkrasnit תחפש בהגדרות גיבוי יש אפשרות כזאת ושם אתה בוחר מה אתה רוצה לגבות
-
@davidkrasnit תחפש בהגדרות גיבוי יש אפשרות כזאת ושם אתה בוחר מה אתה רוצה לגבות
@elazar יש שם גם אופציה לגבות קבצים?
-
@elazar יש שם גם אופציה לגבות קבצים?
@davidkrasnit אמר בגיבוי במכשיר j5:
@elazar יש שם גם אופציה לגבות קבצים?
אמור להיות תבדוק אין לי סמארטפון כרגע לידי
-
היה לי בעיה במכשיר ואמרו לי בחברה שאני צריך לעשות גיבוי של המכשיר.
איך עושים גיבוי? איך מגבים את האנשי קשר?
אם מישהו יוכל לעזור זה ממש דחוף תודה@davidkrasnit אתה רוצה לעשות גיבוי ל"ענן" או ל"מחשב"?
-
@davidkrasnit אתה רוצה לעשות גיבוי ל"ענן" או ל"מחשב"?
@יוסי לא משנה לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות