ייבוא תוספים מ כרום לMicrosoft Edge
-
@הנני-העני אמר בייבוא תוספים מ כרום לMicrosoft Edge:
@אתה-חונן
הקלד chrome://bookmarks/
שלוש נקודות שמאל למעלה
ייצואזה סימניות אני רוצה תוספים
-
@הנני-העני אמר בייבוא תוספים מ כרום לMicrosoft Edge:
@אתה-חונן
הקלד chrome://bookmarks/
שלוש נקודות שמאל למעלה
ייצואזה סימניות אני רוצה תוספים
@אתה-חונן
נכון. רק הסברתי את דברי פישל
עכשיו לשאלתך
לדעתי, יש אפשרות לייבא מכרום. ושמה באפשרוות, ניתן לבחור בייבוא תוספים.
לידעתך
יש תוספים שנמתכים רק בצד אחד ולכן- הם לא יועברו
כנס להגדרות - פרופילים - יבא נתוני דפדן - בחר בכרום - יוזר מתאים - סמן וי בהרחבות - בהצלחה -
@אתה-חונן
נכון. רק הסברתי את דברי פישל
עכשיו לשאלתך
לדעתי, יש אפשרות לייבא מכרום. ושמה באפשרוות, ניתן לבחור בייבוא תוספים.
לידעתך
יש תוספים שנמתכים רק בצד אחד ולכן- הם לא יועברו
כנס להגדרות - פרופילים - יבא נתוני דפדן - בחר בכרום - יוזר מתאים - סמן וי בהרחבות - בהצלחה@הנני-העני תודה רבה רבה עזרת לי מאוד
איך אני משנה .שלא היו בחוץ , כי שם אין לי נעץ ? -
@הנני-העני תודה רבה רבה עזרת לי מאוד
איך אני משנה .שלא היו בחוץ , כי שם אין לי נעץ ? -
@הנני-העני תודה רבה רבה עזרת לי מאוד
איך אני משנה .שלא היו בחוץ , כי שם אין לי נעץ ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות