תגובות למדריך החלפת סטטוס בר לכשר
-
המדריך הזה תודה רבה ל @sxsx @yos
עובד ביאנג בלי אות -
@מאן-דאמר על t בדקתי ועבד לי
@שימי-שימי תעדכן אם אצלך זה עבד -
@מאן-דאמר על t בדקתי ועבד לי
@שימי-שימי תעדכן אם אצלך זה עבד -
@מאן-דאמר על t בדקתי ועבד לי
@שימי-שימי תעדכן אם אצלך זה עבד -
ז'תומרת סטטוס בר גלובלי לכל הגרסאות?! @שמואל זה הגיוני?
-
@זונדל-גרנד למה לא?
-
המדריך הזה תודה רבה ל @sxsx @yos
עובד ביאנג בלי אות@מאן-דאמר מה זה המדריך הזה אני לא מבין מה זה סטטוס בר כשר?
אפשר בבקשה הסבר? -
@מאן-דאמר מה זה המדריך הזה אני לא מבין מה זה סטטוס בר כשר?
אפשר בבקשה הסבר? -
@מאן-דאמר וואווו תודה רבה זה אחלה דבר..
-
@googie אמר בתגובות למדריך החלפת סטטוס בר לכשר:
זה לא עובד לי ניסתי להפליש עם ריקברי את הקובץ (זיפ) הכשר ולא השתנה כלום
הקובץ נצרב או קיבל שגיאה בצריבה?
זה ריקברי מקוסטם? -
@דוד-1 הכל עבר טוב לחצתי אח"כ במקש הימני (כפי ששמואל אמר במדריך לרוט)הטלפון הופעל מחדש וכלום לא השתנה
אין לי מושג אם זה מקוסטם -
@מישהו12 כי לכל גרסה צריך משהו אחר.. כמו שתשים את הסטטוס בר של השיאומי על יאנג.
(דומה)@זונדל-גרנד אמר בתגובות למדריך החלפת סטטוס בר לכשר:
@מישהו12 כי לכל גרסה צריך משהו אחר.. כמו שתשים את הסטטוס בר של השיאומי על יאנג.
(דומה)זה לא משנה את האפליקצייה עצמה אלא רק משהו בנתונים של האפליקצייה (ב-DATA) ולכן זה מתאים לכולם
-
@מישהו12 כי לכל גרסה צריך משהו אחר.. כמו שתשים את הסטטוס בר של השיאומי על יאנג.
(דומה)@זונדל-גרנד בכלל לא נכון
באפליקצייה הזה אתה יכול לשים גם גירסא של S6310 לגירסא אחרת שתרצה או הפוך
אני לא יודע מה ההסבר לזה אבל זה המציאות וזה לא משנה בין הגירסאות@שמואל-ש אמר בתגובות למדריך החלפת סטטוס בר לכשר:
@זונדל-גרנד אמר בתגובות למדריך החלפת סטטוס בר לכשר:
@מישהו12 כי לכל גרסה צריך משהו אחר.. כמו שתשים את הסטטוס בר של השיאומי על יאנג.
(דומה)זה לא משנה את האפליקצייה עצמה אלא רק משהו בנתונים של האפליקצייה (ב-DATA) ולכן זה מתאים לכולם
וזה לא קשור לזה שהוא רק המחליף את ה-DATA
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
