עזרה בשינוי שפה עברית ל format factory
-
בגרסה החדשה - למרות שיש עברית בהגדרות אני לא מצליח לשנות
מישהו מכיר ? פתרון ? -
@מתכנת-חובב
מצאתי פתרון!!!
תעתיקו את הקובץ Chinese-Traditional0000.txt הזה לתיקיית השפה ואז תשנו לשפה הזאת 'Chinese-Traditional0000'
תהנו@מתכנת-חובב יצרתי קובץ שיתקן את שפת העברית עם הקובץ שהעלה @הכל-מלמעלה :
קובץ תיקון עברית.exe
(הקובץ יחליף את קובץ השפה הקיים בקובץ המתוקן ויגדיר בעורך הרישום את השפה לעברית) -
בגרסה החדשה - למרות שיש עברית בהגדרות אני לא מצליח לשנות
מישהו מכיר ? פתרון ?@מתכנת-חובב גם לי יש את אותה הבעיה.
אבל שמת לב שלכל השפות האחרות זה כן נותןזה באג שלהם, תוכל לראות בקובץ השפות בhebrew שהקובץ מלא ריבועים במקום השפה כמו בשאר השפות
הם כל רגע מוצאים גירסה, נקווה שיסודר -
@מתכנת-חובב גם לי יש את אותה הבעיה.
אבל שמת לב שלכל השפות האחרות זה כן נותןזה באג שלהם, תוכל לראות בקובץ השפות בhebrew שהקובץ מלא ריבועים במקום השפה כמו בשאר השפות
הם כל רגע מוצאים גירסה, נקווה שיסודר@big אמר בעזרה בשינוי שפה ל format factory:
זה באג שלהם, תוכל לראות בקובץ השפות בhebrew שהקובץ מלא ריבועים במקום השפה כמו בשאר השפות
הם כל רגע מוצאים גירסה, נקווה שיסודראצלי זה דווקא לא ריבועים אלא רגיל
בכל אופן ניסיתי גם להחליף את הקובץ בעברית עם הקובץ באידיש כי חשבתי שאולי זה קשור לגופן וכו' ובכ"א לא הועיל
אולי אני ינסה מאוחר יותר להחליף את התיקייה עם תיקיה של גרסה ישנה יותר -
@big אמר בעזרה בשינוי שפה ל format factory:
זה באג שלהם, תוכל לראות בקובץ השפות בhebrew שהקובץ מלא ריבועים במקום השפה כמו בשאר השפות
הם כל רגע מוצאים גירסה, נקווה שיסודראצלי זה דווקא לא ריבועים אלא רגיל
בכל אופן ניסיתי גם להחליף את הקובץ בעברית עם הקובץ באידיש כי חשבתי שאולי זה קשור לגופן וכו' ובכ"א לא הועיל
אולי אני ינסה מאוחר יותר להחליף את התיקייה עם תיקיה של גרסה ישנה יותר@מתכנת-חובב אמר בעזרה בשינוי שפה ל format factory:
אצלי זה דווקא לא ריבועים אלא רגיל
תראה כאן העלתי תמונת מסך של איך זה מראה אצלי בתקיה של השפות
וממש אשמח אם תבדוק בגירסאות ישנות יותר -
@big
ראית את זה?
https://mitmachim.top/post/296381 -
@משה-מזרחי תודה
הפנה אותי לשם כאן @elazar
תודה
אולי באמת צריך למזג את השירשורים או משהו כזה -
בגרסה החדשה - למרות שיש עברית בהגדרות אני לא מצליח לשנות
מישהו מכיר ? פתרון ?@מתכנת-חובב
מצאתי פתרון!!!
תעתיקו את הקובץ Chinese-Traditional0000.txt הזה לתיקיית השפה ואז תשנו לשפה הזאת 'Chinese-Traditional0000'
תהנו -
@מתכנת-חובב
מצאתי פתרון!!!
תעתיקו את הקובץ Chinese-Traditional0000.txt הזה לתיקיית השפה ואז תשנו לשפה הזאת 'Chinese-Traditional0000'
תהנו@מתכנת-חובב יצרתי קובץ שיתקן את שפת העברית עם הקובץ שהעלה @הכל-מלמעלה :
קובץ תיקון עברית.exe
(הקובץ יחליף את קובץ השפה הקיים בקובץ המתוקן ויגדיר בעורך הרישום את השפה לעברית)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות