איך אפשר לעשות שהמחשב לא ינעל?
-
איך אפשר לעשות שהמחשב לא ינעל? למחשב שלי אין סיסמה (הוא מבקש לעשות כנס) ואני לא מוצא את האפשרות של לא לנעול אותו
@שמח-לעזור מתי זה קורה?
לאחר שהוא חוזר ממצב שינה או שיש שומר מסך ? -
@שמח-לעזור מתי זה קורה?
לאחר שהוא חוזר ממצב שינה או שיש שומר מסך ? -
איך אפשר לעשות שהמחשב לא ינעל? למחשב שלי אין סיסמה (הוא מבקש לעשות כנס) ואני לא מוצא את האפשרות של לא לנעול אותו
@שמח-לעזור תשאיר ריק את שורת הסיסמא דרך לוח הבקרה ולא דרך ctrl alt delete
-
@שמח-לעזור תשאיר ריק את שורת הסיסמא דרך לוח הבקרה ולא דרך ctrl alt delete
-
@שמח-לעזור כן, תיכנס לאפשרויות של הסיסמא בלוח הבקרה ושם תשאיר את הסיסמא ריק
-
@שמח-לעזור
ככה צריך לעשות כדי לסדר את זה
כנס להגדות>חשבונות>ואז בצד ימין אפשרות כניסה
תעשה סתם סיסמא זמנית שתרצה
לאחר מכן באפשרות דרוש כניסה תסמן אף פעם במקום לאחר מצב שינה, ואז תבטל את הסיסמא

-
@שמח-לעזור
ככה צריך לעשות כדי לסדר את זה
כנס להגדות>חשבונות>ואז בצד ימין אפשרות כניסה
תעשה סתם סיסמא זמנית שתרצה
לאחר מכן באפשרות דרוש כניסה תסמן אף פעם במקום לאחר מצב שינה, ואז תבטל את הסיסמא

-
@שמח-לעזור
זה סיסמה רגילה או pin או על ידי מייקרוסופט?@משה-מזרחי סיסמה רגילה אבל החברה LENOVO לא נותנת לעשות שהוא אף פעם לא יבקש סיסמה
-
@משה-מזרחי סיסמה רגילה אבל החברה LENOVO לא נותנת לעשות שהוא אף פעם לא יבקש סיסמה
-
@שמח-לעזור
לאבא שלי יש לנובו (בערך אותו דגם שלך) וזה בלי סיסמה
נראה לי שאצלך זה ככה בגלל שהוא מחובר למיקרוסופט@משה-מזרחי הוא לא מחובר
-
@שמח-לעזור
לאבא שלי יש לנובו (בערך אותו דגם שלך) וזה בלי סיסמה
נראה לי שאצלך זה ככה בגלל שהוא מחובר למיקרוסופט@משה-מזרחי נכון שלי בלי סיסמה
-
@שמח-לעזור מתי זה קורה?
לאחר שהוא חוזר ממצב שינה או שיש שומר מסך ? -
@שמח-לעזור כן ראיתי
אך עוד לא הצלחתי להבין מה גורם להודעה הזאת.. -
@שמח-לעזור כן ראיתי
אך עוד לא הצלחתי להבין מה גורם להודעה הזאת.. -
@שמח-לעזור כן ראיתי
אך עוד לא הצלחתי להבין מה גורם להודעה הזאת.. -
@שמח-לעזור אמר באיך אפשר לעשות שהמחשב לא ינעל?:
@bbn האבטחה של LENOVO הם לא נותנים
עד כמה שידוע לי זה לא קשור ללנובו
התקנת משהו חיצוני שקשור לאבטחה?זה כמו ההודעה שמקבלים שחוסמים עדכוני ווינדוס עם כלי חיצוני
-
@שמח-לעזור אמר באיך אפשר לעשות שהמחשב לא ינעל?:
@bbn האבטחה של LENOVO הם לא נותנים
עד כמה שידוע לי זה לא קשור ללנובו
התקנת משהו חיצוני שקשור לאבטחה?זה כמו ההודעה שמקבלים שחוסמים עדכוני ווינדוס עם כלי חיצוני
@משה-מזרחי לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

