סריקת תמונות למחשב
-
@חראשו אמר בסריקת תמונות:
לסרוק במדפסת
אני חושב שזה לא יותר נח- אלא יותר איכותי
יותר נח- לצלם אבל זה לא איכותי כמו לסרוק (זה תלוי בטיב המצלמה) -
@חראשו יותר נח במצלמה, יותר איכותי לסרוק.
אגב, גם במצלמה זה לא יהיה כל כך פשוט שכן יש צורך לכוון את המצלמה בזווית הנכונה מול התמונה (או לעבוד אחר כך על חיתוך וסיבוב התמונה) ולשים לב שהתאורה בחדר לא מסנוורת את התמונה, כך שיכול להיות שבסריקה זה גם יותר נח. -
@חראשו לענ"ד סריקה הכי שוה וגם קל. אבל שיהיה סורק איכותי.
-
@חראשו הכי נוח לצלם במצלמה ואם אתה מתכוון למצלמה של סמארטפון אז עם האפליקציה הזו זה גם באיכות מטורפת וגם חוסכת את העבודה ש @יוסי-הגאון פירט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
