למה אין לי אפשרות לשנות תמונה?
-
@פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
מספרך בתור 6 אנא המתן והתאזר בסלנות
הה סליחה לא ידעתי מהה?
@חיים-גרין אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
@פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
מספרך בתור 6 אנא המתן והתאזר בסלנות
הה סליחה לא ידעתי מהה?
צוחק

קצת שמחת פורים לא יזיק
יש עומס במספר הפניות במערכת מתמחים וזה מה שכתבתי
-
@חיים-גרין אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
@פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
מספרך בתור 6 אנא המתן והתאזר בסלנות
הה סליחה לא ידעתי מהה?
צוחק

קצת שמחת פורים לא יזיק
יש עומס במספר הפניות במערכת מתמחים וזה מה שכתבתי
@פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
@חיים-גרין אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
@פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
מספרך בתור 6 אנא המתן והתאזר בסלנות
הה סליחה לא ידעתי מהה?
צוחק

קצת שמחת פורים לא יזיק
יש עומס במספר הפניות במערכת מתמחים וזה מה שכתבתי
הה סליחה כפרה!
-
מתי שינית פעם אחרונה? כי נראה לי שיש איזה שהוא הגבלה על זמן השינוי בין תמונה לתמונה כי לי אחרי שהחלפתי זה נחסם לי
-
פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
קשור לניהול
צור קשר איתםלמי שעדיין לא שם
,
הערב, התווסף אופציה ב- שורת האייקונים בראש הפורום:
עריכה: לאחר שכתבתי את הפוסט, הבחנתי ש @THMHE פתח - נושא על האפשרות החדשה בעניין...

-
פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
קשור לניהול
צור קשר איתםלמי שעדיין לא שם
,
הערב, התווסף אופציה ב- שורת האייקונים בראש הפורום:
עריכה: לאחר שכתבתי את הפוסט, הבחנתי ש @THMHE פתח - נושא על האפשרות החדשה בעניין...

גם לי יש את הבעיה הנ"ל
-
פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
קשור לניהול
צור קשר איתםלמי שעדיין לא שם
,
הערב, התווסף אופציה ב- שורת האייקונים בראש הפורום:
עריכה: לאחר שכתבתי את הפוסט, הבחנתי ש @THMHE פתח - נושא על האפשרות החדשה בעניין...

@חברים אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
קשור לניהול
צור קשר איתםלמי שעדיין לא שם
,
הערב, התווסף אופציה ב- שורת האייקונים בראש הפורום:
עריכה: לאחר שכתבתי את הפוסט, הבחנתי ש @THMHE פתח - נושא על האפשרות החדשה בעניין...

שלחתי שתי פניות ובכל פנייה היה כתוב מספר פניות אחר
מה שכן זה נע בין ה450 אלף ל600 אלף
-
@חברים אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
קשור לניהול
צור קשר איתםלמי שעדיין לא שם
,
הערב, התווסף אופציה ב- שורת האייקונים בראש הפורום:
עריכה: לאחר שכתבתי את הפוסט, הבחנתי ש @THMHE פתח - נושא על האפשרות החדשה בעניין...

שלחתי שתי פניות ובכל פנייה היה כתוב מספר פניות אחר
מה שכן זה נע בין ה450 אלף ל600 אלף
@דוד-בוזגלו אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
@חברים אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
קשור לניהול
צור קשר איתםלמי שעדיין לא שם
,
הערב, התווסף אופציה ב- שורת האייקונים בראש הפורום:
עריכה: לאחר שכתבתי את הפוסט, הבחנתי ש @THMHE פתח - נושא על האפשרות החדשה בעניין...

שלחתי שתי פניות ובכל פנייה היה כתוב מספר פניות אחר
מה שכן זה נע בין ה450 אלף ל600 אלף
איפה רשום כמה פניות נשלחו?
-
@דוד-בוזגלו אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
@חברים אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
פישל אמר בלמה אין לי אפשרות לשנות תמונה?:
קשור לניהול
צור קשר איתםלמי שעדיין לא שם
,
הערב, התווסף אופציה ב- שורת האייקונים בראש הפורום:
עריכה: לאחר שכתבתי את הפוסט, הבחנתי ש @THMHE פתח - נושא על האפשרות החדשה בעניין...

שלחתי שתי פניות ובכל פנייה היה כתוב מספר פניות אחר
מה שכן זה נע בין ה450 אלף ל600 אלף
איפה רשום כמה פניות נשלחו?
@יוסי-הגאון אחרי שאתה שולח את פנייתך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות