נפתר באג באנשי קשר בC5
-
תמיד מתי שהיה לי איש קשר שיש לו שתי מספרים הוא נתן לי לבחור בין המספרים בזמן שאני לוחץ על חיוג,
אבל עכשיו פתאום הוא לא נותן לי לבחור אלא מחייג ישר למספר הראשון
והדרך היחדה שלי לחייג למספר השני, זה ע"י פתיחת האיש קשר, לחיצה על אפשרויות, הצגת פרטים, ואז לבחור את המספר השני ולחייג עליו
מישהו נתקל בבאג הזה? יודע איך לסדר אותו?
(אין לי כוח עוד פעם לפרמט)
(זכור לי שיש איזה יישום שבאופן כללי, מסדר את התצוגה של המספרים באנשי קשר, בצורה נוחה יותר)
-
עכשיו אני רואה שזה תלוי עם יש מספר ברירת מחדל לאיש קשר
משום מה כל המספרים הכפולים שלי נהיו מספרי ברירת מחדל (אולי בגלל הסנכרון עם המחשב)
הפלאפון הזה משוכלל מדילא הכרתי בכלל את האפשרויות האלו
-
@aaaa
אם כבר הזכרת שגיאה בשיחות
לי יש שגיאה שהפלאפון בכלל לא אומר לי, מי מתקשר אליי
אפי' שהאיש קשר שמור אצלו -
עכשיו אני רואה שזה תלוי עם יש מספר ברירת מחדל לאיש קשר
משום מה כל המספרים הכפולים שלי נהיו מספרי ברירת מחדל (אולי בגלל הסנכרון עם המחשב)
הפלאפון הזה משוכלל מדילא הכרתי בכלל את האפשרויות האלו
-
לי יש שגיאה שהפלאפון בכלל לא אומר לי, מי מתקשר אליי
אפי' שהאיש קשר שמור אצלוזה יש שתי אפשרויות או שהאיש קשר כפול
ואז אתה צריך למחוק את הכפול
או שאתה צריך לפרמט את הפלאפון (זה הפעם ה100 שאני אומר לך את זה)
-
@aaaa אמר בבאג באנשי קשר בC5:
לי יש שגיאה שהפלאפון בכלל לא אומר לי, מי מתקשר אליי
אפי' שהאיש קשר שמור אצלוזה יש שתי אפשרויות או שהאיש קשר כפול
ואז אתה צריך למחוק את הכפול
או שאתה צריך לפרמט את הפלאפון (זה הפעם ה100 שאני אומר לך את זה)
2 האפשרויות נכונות
-