שכחתי את הקוד של הסטיק אינטרנט
-
@hershy אמור להיות על הסטיק אפה שהוא חור קטן כתוב לידו ריסט אתה צריך ללחוץ על זה
@למה-מה-קרה אין אצלי
-
@למה-מה-קרה אין אצלי
-
@למה-מה-קרה אין אצלי
-
@hershy תעלה תמונה של הסטיק אמור להיות לך בתוכו זה לא בחוץ זה בפנים
וכשאתה עושה את הריסט זכור לי שצריך להיות מחובר@ראובן-שבתי  
-
@hershy תיתן קישור לסטיק שלך
@למה-מה-קרה איך אני עושה קישור לסטיק?
-
@למה-מה-קרה איך אני עושה קישור לסטיק?
-
@hershy העלת תמונה אבל לא חיכת מספיק זמן זה לא עלה
או שתכתוב דגם מדוייק נחפש אותו@ראובן-שבתי צילמתי ממצלמה וזה מדי כבד
-
@למה-מה-קרה איך אני עושה קישור לסטיק?
-
@hershy העלת תמונה אבל לא חיכת מספיק זמן זה לא עלה
או שתכתוב דגם מדוייק נחפש אותו@ראובן-שבתי IP;192.168.0.1
SSID;BOONֹֹ 7796 -
@למה-מה-קרה איך אני מגיע לקישור?
-
@ראובן-שבתי צילמתי ממצלמה וזה מדי כבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
