כרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו
-
אני הייתי מוציא קודם כל את החומר החשוב
ולא מנסה תיקון הכללי או סריקת וירוסים
התהליך הזה של מות הכרטיס
בדרך כלל
מהמצב העכשווי - על פי התיאור - הוא מהיר ביותר -
אני הייתי מוציא קודם כל את החומר החשוב
ולא מנסה תיקון הכללי או סריקת וירוסים
התהליך הזה של מות הכרטיס
בדרך כלל
מהמצב העכשווי - על פי התיאור - הוא מהיר ביותר@משחזר-מידע אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
אני הייתי מוציא קודם כל את החומר החשוב
ולא מנסה תיקון הכללי או סריקת וירוסים
התהליך הזה של מות הכרטיס
בדרך כלל
מהמצב העכשווי - על פי התיאור - הוא מהיר ביותרכן אבל הוא לא נותן להעתיק אב בסי2 הוא נפתח אומנם לאט אבל כן אפשר לשמוע שירים אבל במחשב כלום
-
-
@אבי ברגע שאתה מאתחל הכל ימחק..
פשוט תגבה קודם את הדברים שלך למחשב..
תאתחל ותחזיר..
אני עושה את הפעולה הנ"ל הרבה לאנשים שיש להם שיבוש בזיכרון וזה אמור לעוזר על צד שאין בעיה תכנית בכרטיס -
@משחזר-מידע אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
אני הייתי מוציא קודם כל את החומר החשוב
ולא מנסה תיקון הכללי או סריקת וירוסים
התהליך הזה של מות הכרטיס
בדרך כלל
מהמצב העכשווי - על פי התיאור - הוא מהיר ביותרכן אבל הוא לא נותן להעתיק אב בסי2 הוא נפתח אומנם לאט אבל כן אפשר לשמוע שירים אבל במחשב כלום
@אבי אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
כן אבל הוא לא נותן להעתיק אב בסי2 הוא נפתח אומנם לאט אבל כן אפשר לשמוע שירים אבל במחשב כלום
אז סליחה על ההגדרה הקודמת:
@משחזר-מידע אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
הכרטיס בדרך למות
הכרטיס "כבר" נמצא בתהליך מוות מואץ!
-
@אבי אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
כן אבל הוא לא נותן להעתיק אב בסי2 הוא נפתח אומנם לאט אבל כן אפשר לשמוע שירים אבל במחשב כלום
אז סליחה על ההגדרה הקודמת:
@משחזר-מידע אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
הכרטיס בדרך למות
הכרטיס "כבר" נמצא בתהליך מוות מואץ!
@משחזר-מידע אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
כן אבל הוא לא נותן להעתיק אב בסי2 הוא נפתח אומנם לאט אבל כן אפשר לשמוע שירים אבל במחשב כלום
בדוק???
-
@משחזר-מידע אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
כן אבל הוא לא נותן להעתיק אב בסי2 הוא נפתח אומנם לאט אבל כן אפשר לשמוע שירים אבל במחשב כלום
בדוק???
@אבי אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
בדוק???
לא
רק על פי התיאור שנתת
זאת ההסתברות הכי גבוהה שקיימת -
@bbn
א. הוא איטי
ב. הוא באמצע כותב שאין דיסק בכונן@משחזר-מידע אבל הוא כן נכנס ועובד בסי2
@אבי אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
א. הוא איטי
ב. הוא באמצע כותב שאין דיסק בכונןזה בדיוק הסימנים שעל פיהם מבוסס ההסתברות שכתבתי
-
@bbn
א. הוא איטי
ב. הוא באמצע כותב שאין דיסק בכונן@משחזר-מידע אבל הוא כן נכנס ועובד בסי2
-
@bbn אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
איך אתה מחבר את הכרטיס למחשב?
לא משנה איך
@אבי אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
אבל הוא כן נכנס ועובד בסי2
אתה צריך להבין מה ההבדל בין מחשב לבין טלפון
אם תבין תדע -
@bbn אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
איך אתה מחבר את הכרטיס למחשב?
לא משנה איך
@אבי אמר בכרטיס זיכרון מלא קבצים שתוקעים אותו:
אבל הוא כן נכנס ועובד בסי2
אתה צריך להבין מה ההבדל בין מחשב לבין טלפון
אם תבין תדע -
@אבי אני לא חולק על @משחזר-מידע
הוא יותר מקצועי בהרבה ממני בתחום..
אבל שווה לנסות לשלול אפשריות
תנסה לחבר אותו למחשב בדרך אחרת..
אולי עם מתאם אחר אולי ישירות עם הפלאפון ..
וגם אם הוא עומד לא לעבוד יותר. לפחות תגבה את החמור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות