הסרת שאריות מקיובייס - מעודכן
-
מה שהועלה בעבר על ידי אלישי כאן כבר לא יעיל.
לכן עדכנתי בסקריפט עוד כמה נתיבים למחיקה.
הסרת-שאריות-מקיובייס.bat -
@אבי-שוהם אמר בהסרת שאריות מקיובייס - מעודכן:
@ntz יישר כח על הטרחה !
כשאני פותח את הקובץ BAT אני מקבל את ההודעה הזו מה זה אומר?

שהוא עובד....
זהו קובץ BAT.
זה נסגר לך אחרי כמה שניות/דקות, לא?@שמואל-ש אמר בהסרת שאריות מקיובייס - מעודכן:
זה נסגר לך אחרי כמה שניות/דקות, לא?
לא....
זה לא נסגר גם כתוב שם באנגלית משהו כמו "המערכת לא יכולה למצוא את הקבצים" -
@שמואל-ש אמר בהסרת שאריות מקיובייס - מעודכן:
זה נסגר לך אחרי כמה שניות/דקות, לא?
לא....
זה לא נסגר גם כתוב שם באנגלית משהו כמו "המערכת לא יכולה למצוא את הקבצים"@אבי-שוהם כי כנראה אין את הקבצים בנתיבים שאמורים להיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות