עזרה בהתקנת ווינדוס על מכונה וירטואלית
-
@נחמן-מזוז כן אני עכשיו רואה
-
@נחמן-מזוז כן אני עכשיו רואה
-
@נחמן-מזוז זה עדיין לא עובד
-
@נחמן-מזוז זה עדיין לא עובד
@שמח-לעזור
אני לא יודע מה זה, (אני לא בקי באנגלית)
כניראה זה בעיה במערכת, או שצריך להפעיל וירטואליזציה
או בגלל שאתה על ווינדוס 7עכ''פ- נסה להתקין VM ותעדכן...
(מה שיש לך זה VB) -
@נחמן-מזוז זה עדיין לא עובד
-
@שמח-לעזור
אני לא יודע מה זה, (אני לא בקי באנגלית)
כניראה זה בעיה במערכת, או שצריך להפעיל וירטואליזציה
או בגלל שאתה על ווינדוס 7עכ''פ- נסה להתקין VM ותעדכן...
(מה שיש לך זה VB)@יוסי-הגאון אפשר את התוכנה?
-
@יוסי-הגאון אפשר את התוכנה?
-
-
-
@שמח-לעזור זה בגלל שיש לך וינדוס 7
היא מתאימה מ8 ומעלה
צריך לחפש גרסה אחרת.. -
@שמח-לעזור זה בגלל שיש לך וינדוס 7
היא מתאימה מ8 ומעלה
צריך לחפש גרסה אחרת.. -
@שמח-לעזור התוכנה שנתתי לך בהרבה יותר טובה לדעתי
רק כרגע אני לא יודע איזה גרסה צריך לוינדוס 7
צריך לחכות שמישהו פה אחר אולי ידע -
@שמח-לעזור התוכנה שנתתי לך בהרבה יותר טובה לדעתי
רק כרגע אני לא יודע איזה גרסה צריך לוינדוס 7
צריך לחכות שמישהו פה אחר אולי ידע@bbn אמר בעזרה בהתקנת ווינדוס על מכונה וירטואלית:
יודע איזה גרסה צריך לוינדוס 7
צריך לחכות שמישהו פה אחר אולי ידעצריך להוריד גירסה יותר ישנה...
-
@bbn אמר בעזרה בהתקנת ווינדוס על מכונה וירטואלית:
יודע איזה גרסה צריך לוינדוס 7
צריך לחכות שמישהו פה אחר אולי ידעצריך להוריד גירסה יותר ישנה...
@יוסי-הגאון אפשר?
-
@יוסי-הגאון אפשר?
@שמח-לעזור
תחפש באתר...
בנתיים אני יחפש, אם אני ימצא אני יביא לך -
@שמח-לעזור
תחפש באתר...
בנתיים אני יחפש, אם אני ימצא אני יביא לך@יוסי-הגאון אני לא יודע לחפש...(יותר נכון אני תמיד לא מוצא)
-
@יוסי-הגאון אני לא יודע לחפש...(יותר נכון אני תמיד לא מוצא)
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה האנטי וירוס?