דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. נוקיה 208 & c2 עקירת usb

נוקיה 208 & c2 עקירת usb

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
32 פוסטים 12 כותבים 2.0k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעקב ישראלי יעקב ישראל

    @Men770 זה לא שם

    Men770M מנותק
    Men770M מנותק
    Men770
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @יעקב-ישראל אני יודע, אבל זה יעזור לאמת את דבריך.

    לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
    m@men770.gq

    יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

    יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Men770M Men770

      @יעקב-ישראל אני יודע, אבל זה יעזור לאמת את דבריך.

      יעקב ישראלי מנותק
      יעקב ישראלי מנותק
      יעקב ישראל
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @Men770 ???

      אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
      ya218022@gmail.com

      Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יעקב ישראלי יעקב ישראל

        @Men770 ???

        Men770M מנותק
        Men770M מנותק
        Men770
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @יעקב-ישראל אני רוצה לראות לאן כל פין הולך. בהחלט יכול להיות שמה שסימנת זה בכלל חשמל.

        לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
        m@men770.gq

        יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

        יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Men770M Men770

          @יעקב-ישראל אני רוצה לראות לאן כל פין הולך. בהחלט יכול להיות שמה שסימנת זה בכלל חשמל.

          יעקב ישראלי מנותק
          יעקב ישראלי מנותק
          יעקב ישראל
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @Men770 @Itamar-Yehezkel האמת שיכול להיות שצריך להוריד רק אחד

          אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
          ya218022@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • I מנותק
            I מנותק
            itapi
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @Men770 @יעקב-ישראל

            קודם כל תודה על התגובות יתותחים.

            רציתם צד שני,קיבלתם צד שני:

            WhatsApp Image 2019-08-30 at 14.20.49.jpeg

            הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמואלש מנותק
              שמואלש מנותק
              שמואל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              זה לא בצד השני.
              שניה אני יחפש לכם...

              ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • שמואלש מנותק
                שמואלש מנותק
                שמואל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • שמואלש שמואל

                  מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                  8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                  I מנותק
                  I מנותק
                  itapi
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי itapi
                  #13

                  @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                  מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                  8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                  השם יברך אותך שמואל אבל מה זה לא מבינים שם כלום 😊

                  @יעקב-ישראל @Men770
                  אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                  הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

                  שמואלש שלמה וש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • I itapi

                    @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                    מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                    8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                    השם יברך אותך שמואל אבל מה זה לא מבינים שם כלום 😊

                    @יעקב-ישראל @Men770
                    אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                    שמואלש מנותק
                    שמואלש מנותק
                    שמואל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @Itamar-Yehezkel אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                    השם יברך אותך שמואל אבל מה זה לא מבינים שם כלום 😊

                    זה לנוקיה 208 בכלל, ואם תראה טוב אז תבין... זה לא הכי מובן אבל אפשרי.

                    אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                    אוייש... לך תדע את מה ניתקת...

                    ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • I itapi

                      @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                      מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                      8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                      השם יברך אותך שמואל אבל מה זה לא מבינים שם כלום 😊

                      @יעקב-ישראל @Men770
                      אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                      שלמה וש מנותק
                      שלמה וש מנותק
                      שלמה ו
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @Itamar-Yehezkel אגב הצחקת אותי כהוגן😊🤣😂
                      כתבת

                      @Itamar-Yehezkel אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                      @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                      @יעקב-ישראל @Men770
                      אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                      מה היית עושה אם היית נשאר גם בלי חיבור נתונים וגם בלי חיבור הטענה 😨😱
                      אה?
                      נכון שיש את החיבור הטענה הרגיל אבל עדיין לא עוקרים עד שיודעים

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שלמה וש שלמה ו

                        @Itamar-Yehezkel אגב הצחקת אותי כהוגן😊🤣😂
                        כתבת

                        @Itamar-Yehezkel אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                        @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                        @יעקב-ישראל @Men770
                        אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                        מה היית עושה אם היית נשאר גם בלי חיבור נתונים וגם בלי חיבור הטענה 😨😱
                        אה?
                        נכון שיש את החיבור הטענה הרגיל אבל עדיין לא עוקרים עד שיודעים

                        I מנותק
                        I מנותק
                        itapi
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @שלמה-ו

                        בגלל זה לא חששתי,ב-C2 גם אם לא הייתה טעינה מה-USB,יש את הטעינה העגולה...בגלל זה בשביל טסט לקחתי C2

                        הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

                        שלמה וש יעקב ישראלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • I itapi

                          @שלמה-ו

                          בגלל זה לא חששתי,ב-C2 גם אם לא הייתה טעינה מה-USB,יש את הטעינה העגולה...בגלל זה בשביל טסט לקחתי C2

                          שלמה וש מנותק
                          שלמה וש מנותק
                          שלמה ו
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @Itamar-Yehezkel טוב מכלל זה עדיין לא יצאת

                          @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                          אוייש... לך תדע את מה ניתקת...

                          🤣😊😉

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • I itapi

                            @שלמה-ו

                            בגלל זה לא חששתי,ב-C2 גם אם לא הייתה טעינה מה-USB,יש את הטעינה העגולה...בגלל זה בשביל טסט לקחתי C2

                            יעקב ישראלי מנותק
                            יעקב ישראלי מנותק
                            יעקב ישראל
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמואל
                            #18

                            @Itamar-Yehezkel

                            1. לא מבין אותך אמרתי לך לחכות (יכלת להרוס את הטלפון)
                            2. תחליט C2 או 208

                            אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
                            ya218022@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I מנותק
                              I מנותק
                              itapi
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @יעקב-ישראל

                              הכל יסתדר,אפשר לסגור את האשכול,
                              כפרה עליך,זה טלפון משומש ,בן אדם חייב לעשות כמה פעמים ניסוי וטעייה , בשביל להגיע למשהו,גם אם היה נהרס הטעינה,עוד פעם מדובר ב-C2 שיש לו גם שקע הטענה מלמעלה,הכל טוב.

                              בוסקילה שוב שיחק אותה.
                              חבל שהוא לא בפורום @שמואל

                              הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

                              יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • I itapi

                                @יעקב-ישראל

                                הכל יסתדר,אפשר לסגור את האשכול,
                                כפרה עליך,זה טלפון משומש ,בן אדם חייב לעשות כמה פעמים ניסוי וטעייה , בשביל להגיע למשהו,גם אם היה נהרס הטעינה,עוד פעם מדובר ב-C2 שיש לו גם שקע הטענה מלמעלה,הכל טוב.

                                בוסקילה שוב שיחק אותה.
                                חבל שהוא לא בפורום @שמואל

                                יעקב ישראלי מנותק
                                יעקב ישראלי מנותק
                                יעקב ישראל
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל
                                #20

                                @Itamar-Yehezkel עכשיו אני רואה ששאלת על שתיהם
                                אני דיברתי על 208 (זכרתי שזה 2 רכיבים קטנים)
                                ואתה בכלל הבאת צילום של C2
                                אז לכן טעיתי

                                אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
                                ya218022@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמואלש מנותק
                                  שמואלש מנותק
                                  שמואל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  @Itamar-Yehezkel אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                                  חבל שהוא לא בפורום @שמואל

                                  אדרבה, תזמינו אותו.:
                                  בוסקילה בטלגרם אוהב לתכנת, להנדס מחדש, ו... בכל מה שקשור לטכנולגיה והמסתעף

                                  ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • yosi44Y מנותק
                                    yosi44Y מנותק
                                    yosi44
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    יש אפשרות לנתק בשקע הטעינה את אחת הגידים האמצעיים שאחראים על העברת מידע (החיצוניים תמיד מעבירים רק חשמל\טעינה)
                                    תראה בתמונה את כל ה"קוצים" - לנתק אמצעיים
                                    g3.jpg

                                    gmacheem2@gmail.com

                                    שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • yosi44Y yosi44

                                      יש אפשרות לנתק בשקע הטעינה את אחת הגידים האמצעיים שאחראים על העברת מידע (החיצוניים תמיד מעבירים רק חשמל\טעינה)
                                      תראה בתמונה את כל ה"קוצים" - לנתק אמצעיים
                                      g3.jpg

                                      שמואלש מנותק
                                      שמואלש מנותק
                                      שמואל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23

                                      @nrs זה נראה לי סיכון וקשה להרים ולהחזיר את הUSB...
                                      מה גם, שאם יחליפו את השקע זה יפרוץ את זה, משאי"כ בעת ניתוק משהוא בלוח..

                                      ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                                      W תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שמואלש שמואל

                                        @nrs זה נראה לי סיכון וקשה להרים ולהחזיר את הUSB...
                                        מה גם, שאם יחליפו את השקע זה יפרוץ את זה, משאי"כ בעת ניתוק משהוא בלוח..

                                        W מנותק
                                        W מנותק
                                        WWW
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24

                                        @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                                        מה גם, שאם יחליפו את השקע זה יפרוץ את זה, משאי"כ בעת ניתוק משהוא בלוח..

                                        אפשר להלחים את הצ'יפ.

                                        WWW.netfree@gmail.com
                                        עזרו לי למשוך את הקשבק... || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

                                        שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • W WWW

                                          @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                                          מה גם, שאם יחליפו את השקע זה יפרוץ את זה, משאי"כ בעת ניתוק משהוא בלוח..

                                          אפשר להלחים את הצ'יפ.

                                          שמואלש מנותק
                                          שמואלש מנותק
                                          שמואל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          @WWW פחות סיכוי מלהחליף USB.
                                          חוץ מזה שהחזרת הצ'יפ היא נטו לפריצה, החלפת שקע טעינה יכול להיגרם גם לתיקון.

                                          ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר