דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. נוקיה 208 & c2 עקירת usb

נוקיה 208 & c2 עקירת usb

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
32 פוסטים 12 כותבים 2.0k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמואלש מנותק
    שמואלש מנותק
    שמואל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    אתה לא יכול לנתק את זה ממש, אתה אמור להוציא איזה שבבים שם באיזור שהם ינתקו את זה...
    מה הם??
    תנסה לפתוח כשר אורגינל לבדוק...

    ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • I itapi

      אני מעוניין למנוע אפשרות של העברת קבצים מהמחשב בחיבור usb.

      עכשיו פתחתי את הפלאפון ,והנה הלוח :

      WhatsApp Image 2019-08-30 at 12.59.05 (3).jpeg

      עכשיו אני יודע בגדול שב-usb יש שני רכיבים שאחראיים לטעינה,ושניים נוספים שאחראיים להעברת מידע.

      במה בדיוק אני צריך "לחבל" בשביל למנוע העברת נתונים ב-usb? (ושתישאר הטעינה כמובן).

      WhatsApp Image 2019-08-30 at 12.59.05 (2).jpeg

      תודה ענקית לכולם!

      יעקב ישראלי מנותק
      יעקב ישראלי מנותק
      יעקב ישראל
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @Itamar-Yehezkel אני חושב שזה
      אבל חכה שיאמתו את דברי

      whatsapp-image-2019-08-30-at-12.59.05-2.jpeg

      אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
      ya218022@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Men770M מנותק
        Men770M מנותק
        Men770
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @Itamar-Yehezkel תצלם את הצד השני.

        לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
        m@men770.gq

        יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

        יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Men770M Men770

          @Itamar-Yehezkel תצלם את הצד השני.

          יעקב ישראלי מנותק
          יעקב ישראלי מנותק
          יעקב ישראל
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @Men770 זה לא שם

          אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
          ya218022@gmail.com

          Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יעקב ישראלי יעקב ישראל

            @Men770 זה לא שם

            Men770M מנותק
            Men770M מנותק
            Men770
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @יעקב-ישראל אני יודע, אבל זה יעזור לאמת את דבריך.

            לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
            m@men770.gq

            יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

            יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Men770M Men770

              @יעקב-ישראל אני יודע, אבל זה יעזור לאמת את דבריך.

              יעקב ישראלי מנותק
              יעקב ישראלי מנותק
              יעקב ישראל
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @Men770 ???

              אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
              ya218022@gmail.com

              Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעקב ישראלי יעקב ישראל

                @Men770 ???

                Men770M מנותק
                Men770M מנותק
                Men770
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @יעקב-ישראל אני רוצה לראות לאן כל פין הולך. בהחלט יכול להיות שמה שסימנת זה בכלל חשמל.

                לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
                m@men770.gq

                יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Men770M Men770

                  @יעקב-ישראל אני רוצה לראות לאן כל פין הולך. בהחלט יכול להיות שמה שסימנת זה בכלל חשמל.

                  יעקב ישראלי מנותק
                  יעקב ישראלי מנותק
                  יעקב ישראל
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @Men770 @Itamar-Yehezkel האמת שיכול להיות שצריך להוריד רק אחד

                  אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
                  ya218022@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • I מנותק
                    I מנותק
                    itapi
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @Men770 @יעקב-ישראל

                    קודם כל תודה על התגובות יתותחים.

                    רציתם צד שני,קיבלתם צד שני:

                    WhatsApp Image 2019-08-30 at 14.20.49.jpeg

                    הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמואלש מנותק
                      שמואלש מנותק
                      שמואל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      זה לא בצד השני.
                      שניה אני יחפש לכם...

                      ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • שמואלש מנותק
                        שמואלש מנותק
                        שמואל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                        8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                        ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • שמואלש שמואל

                          מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                          8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                          I מנותק
                          I מנותק
                          itapi
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי itapi
                          #13

                          @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                          מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                          8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                          השם יברך אותך שמואל אבל מה זה לא מבינים שם כלום 😊

                          @יעקב-ישראל @Men770
                          אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                          הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

                          שמואלש שלמה וש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • I itapi

                            @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                            מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                            8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                            השם יברך אותך שמואל אבל מה זה לא מבינים שם כלום 😊

                            @יעקב-ישראל @Men770
                            אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                            שמואלש מנותק
                            שמואלש מנותק
                            שמואל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @Itamar-Yehezkel אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                            השם יברך אותך שמואל אבל מה זה לא מבינים שם כלום 😊

                            זה לנוקיה 208 בכלל, ואם תראה טוב אז תבין... זה לא הכי מובן אבל אפשרי.

                            אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                            אוייש... לך תדע את מה ניתקת...

                            ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • I itapi

                              @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                              מתנצל... לא מצאתי... יש רק את התרשים לנוקיה 208...

                              8621b06e-0243-4278-ad2e-06df94dec0cd-image.png

                              השם יברך אותך שמואל אבל מה זה לא מבינים שם כלום 😊

                              @יעקב-ישראל @Men770
                              אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                              שלמה וש מנותק
                              שלמה וש מנותק
                              שלמה ו
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @Itamar-Yehezkel אגב הצחקת אותי כהוגן😊🤣😂
                              כתבת

                              @Itamar-Yehezkel אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                              @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                              @יעקב-ישראל @Men770
                              אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                              מה היית עושה אם היית נשאר גם בלי חיבור נתונים וגם בלי חיבור הטענה 😨😱
                              אה?
                              נכון שיש את החיבור הטענה הרגיל אבל עדיין לא עוקרים עד שיודעים

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שלמה וש שלמה ו

                                @Itamar-Yehezkel אגב הצחקת אותי כהוגן😊🤣😂
                                כתבת

                                @Itamar-Yehezkel אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                                @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                                @יעקב-ישראל @Men770
                                אגב תלשתי את שתיהם,ועדיין יש גם טעינה וגם חיבור למחשב 😊

                                מה היית עושה אם היית נשאר גם בלי חיבור נתונים וגם בלי חיבור הטענה 😨😱
                                אה?
                                נכון שיש את החיבור הטענה הרגיל אבל עדיין לא עוקרים עד שיודעים

                                I מנותק
                                I מנותק
                                itapi
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @שלמה-ו

                                בגלל זה לא חששתי,ב-C2 גם אם לא הייתה טעינה מה-USB,יש את הטעינה העגולה...בגלל זה בשביל טסט לקחתי C2

                                הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

                                שלמה וש יעקב ישראלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • I itapi

                                  @שלמה-ו

                                  בגלל זה לא חששתי,ב-C2 גם אם לא הייתה טעינה מה-USB,יש את הטעינה העגולה...בגלל זה בשביל טסט לקחתי C2

                                  שלמה וש מנותק
                                  שלמה וש מנותק
                                  שלמה ו
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @Itamar-Yehezkel טוב מכלל זה עדיין לא יצאת

                                  @שמואל אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                                  אוייש... לך תדע את מה ניתקת...

                                  🤣😊😉

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • I itapi

                                    @שלמה-ו

                                    בגלל זה לא חששתי,ב-C2 גם אם לא הייתה טעינה מה-USB,יש את הטעינה העגולה...בגלל זה בשביל טסט לקחתי C2

                                    יעקב ישראלי מנותק
                                    יעקב ישראלי מנותק
                                    יעקב ישראל
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמואל
                                    #18

                                    @Itamar-Yehezkel

                                    1. לא מבין אותך אמרתי לך לחכות (יכלת להרוס את הטלפון)
                                    2. תחליט C2 או 208

                                    אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
                                    ya218022@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • I מנותק
                                      I מנותק
                                      itapi
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @יעקב-ישראל

                                      הכל יסתדר,אפשר לסגור את האשכול,
                                      כפרה עליך,זה טלפון משומש ,בן אדם חייב לעשות כמה פעמים ניסוי וטעייה , בשביל להגיע למשהו,גם אם היה נהרס הטעינה,עוד פעם מדובר ב-C2 שיש לו גם שקע הטענה מלמעלה,הכל טוב.

                                      בוסקילה שוב שיחק אותה.
                                      חבל שהוא לא בפורום @שמואל

                                      הסינון הבא למכשירי אנדרואיד: ikosher.me

                                      יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • I itapi

                                        @יעקב-ישראל

                                        הכל יסתדר,אפשר לסגור את האשכול,
                                        כפרה עליך,זה טלפון משומש ,בן אדם חייב לעשות כמה פעמים ניסוי וטעייה , בשביל להגיע למשהו,גם אם היה נהרס הטעינה,עוד פעם מדובר ב-C2 שיש לו גם שקע הטענה מלמעלה,הכל טוב.

                                        בוסקילה שוב שיחק אותה.
                                        חבל שהוא לא בפורום @שמואל

                                        יעקב ישראלי מנותק
                                        יעקב ישראלי מנותק
                                        יעקב ישראל
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל
                                        #20

                                        @Itamar-Yehezkel עכשיו אני רואה ששאלת על שתיהם
                                        אני דיברתי על 208 (זכרתי שזה 2 רכיבים קטנים)
                                        ואתה בכלל הבאת צילום של C2
                                        אז לכן טעיתי

                                        אנטי וירוס ESET (הכי יקר)ב 110₪
                                        ya218022@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמואלש מנותק
                                          שמואלש מנותק
                                          שמואל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @Itamar-Yehezkel אמר בנוקיה 208 & c2 עקירת usb:

                                          חבל שהוא לא בפורום @שמואל

                                          אדרבה, תזמינו אותו.:
                                          בוסקילה בטלגרם אוהב לתכנת, להנדס מחדש, ו... בכל מה שקשור לטכנולגיה והמסתעף

                                          ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר